Pazar, Aralık 4, 2016

Benim Mor Banyom

29

Uzun zamandır takip ettiğim siteye artık benimde birşeyler ekleme vaktim çoktan gelmişti de geçiyordu bile.Daha fazla zaman kaybetmeden aranızda bulunmak istediği anlayıp ilk önce eskileri yenileme kampanyasıyla katılmak istedim:) Uzun zaman önce sakal ipten örmüş olduğum bir klozet takımım vardı.Kullanmıyorduk.Tülden fırfırlar dikip hem banyomuzu değiştirdim hemde göz zevkimi doldurdum.Kayınvalidem mor rengi çok sevdiği için banyomuzu onun zevkine ve sevdiği renklere göre düzenledim.İlk önde mor renkli kendinden yapışkanlı bir kağıt ile beyaz olan banyo dolaplarımı ve kalebodurlara minik minik kalpler kesip yapıştırdım.Daha sonra morun her renginden alıp kullanmadığım kavanozun etrafına şiş yardımıyla yuvarlayıp japon yapıştırıcısıyla yapıştırdım ve kor kurdela ile süsledim. Sakal ipten ördüğüm klozet takımının kenarlarına iki renk koyusundan tül aldım.İnce şeritler halinde kesip onları teğelledim.Ve klozet takımının kenarlarına bir öne bir arkaya dikerek sabitledim:)Daha sonra paspasın ortasındaki gülü iç içe sararar alttan sabitledim.Havlulara da mor renkli kurdela ve kalan tüllerden fırfır ve gül yaptım.Havlularımızıda yeniledim.Bakalım beğenecek misiniz?

29 YORUMLAR

  1. Ne kadar ince fikirlisiniz. Sizin gibi gelin vallahi az bulunur. Herkes önce kendi zevkine göre yaparken siz kayınvalidenizin zevkini düşünmüşsünüz. Tebrik ederim sizi. Çalışmanızda güzel olmuş, ellerinize sağlık. Ben size hoş geldiniz demeyi unutmuşum. Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz.

  2. hoşgeldiniz öncelikle..çok beğendim..en sevdiğim renk bu.kaç yumak sakallı ip harcadınız tamamı için ..yapmak üzere tutuyorum…elinize sağlık:)

  3. Rüya hoş geldin. Çok emek verdiğin bu çalışmayı beğendim ama hani dolap fotoğrafları? Eksik fotoğraf nedeniyle puanını kırdım :P Çok ince çalışmışsın, banyo sevimli görünüyor. Merakla dolap üzeri çalışma fotoğraflarını bekliyorum.Ellerine sağlık..

  4. Çok hoş bir çalışma. Aramıza da hoşgeldiniz. Gülen alemsin kız, nereye yorum yapsan oraya geliyorum:D Sen beni güldürdün , Allah da seni güldürsün:))

  5. 7.ci hoşgeldin de benden…..HOŞGELDİN…………takımı çok beğendim.. banyo dekorunuda.. ve renk mor..ondan da artı bir puan daha.. :)))sevgiler iyi yayınlar…

  6. Hepinize teker teker teşekkür ederim canlarım benim.Beğendiğinize çok sevindim.En kısa zamanda hatta bu akşam dolaplarımızın ve duvarların fotoğraflarını çekip göndereceğim.Sevgili Aydın gelini sakal ipe aynı tonlarda kalın ip karıştırıp ördüm.Yarım kilodan çıkmıştı bu takım.Bilgine:))Tekrar hepinize ayrı ayrı teşekkürü borç bilirim.

  7. Çok güzel görünüyor. Ben bir şey sormak istiyorum. Uzun sürdü mü örmesi acaba? Benim de bir klozet takımına ihtiyacım var ve değişik bir şey olsun istiyorum.

  8. Benim elim çabuk biraz ben 3 günde bitirdim.Gündüz çalıştığım halde.Sadece geceleri ördüm.3 günde bitirmiştim.İnsan heveslenince biran önce bitirip sermek istiyor.Emin el başlayınca sende hemen bitirirsin:)))Şimdiden kolay gelsin

  9. mutlaka yapacağım..yakından dahada güzel görünüyor..çok seviyorum bu rengi…degradeli bir görüntü olmuş..umarım bu görüntüyü yakalayabilirim…elinize sağlık tekrardan :))

  10. merhaba ruya2510 işte hayal gücü ve yetenek harika olmuş bence.Ama renk isimlerini yanlış söylemeyelim.Bende takıntı varda söylemeden geçemiycem.bir kere o mor değil fuşya rengi canııım yaaa…!!!Neyse eline sağlık ama banyo mor ve fuşya tonlarıyla süslü aksesuarlarla dolu güseeell.

  11. rüya, ellerine sağlık çok güzel olmuş. iyi ki mor yapmışsınız çok yakışmış.. çünkü mor rengi ben de seviyorum:))

  12. Sevgili Akoni.Bende severim mor ve tonlarını:)))Kayınvalidem çok seviyor bu rengi sanırım ışıktan dolayı fuşya gibi gözükmüş ama mordur asıl rengi.Bende kayınvalidem sayesinde daha çoks evmeye başladım bu rengi.:)))

  13. Sevgili sekerpembe:)İnan rengi baya baya mor.Banyomuzun ışığı loş olduğu için fuşya çıkmış sanırım:)))Ama olsun senimi kıracağım.Banyomun fuşyaları diye değiştiriveririm canım:)))

  14. Sevgili embir.Seni çok yakından takip ediyorum uzun zamandır.Senden ve diğer arkadaşlardan böyle güzel yorumlar almak beni inanılmaz mutlu etti inan.Tekrar teşekkür ederim hepinize ayrı ayrı gösterdiğiniz iyi niyet ve yorumlarınız için arkadaşlar:)))

  15. 2zannesi.Hoşgördüm:)))Bebişlerin çok tatlı maaşallah:)))Hayırlı evlat olsunlar sağlıklı sıhhatli önce.Yorumun için de çok teşekkür ederim.Ağız tadıyla ve sağlıkla kullanmak nasip olur inşallah hepimize:)))

  16. Çok güzel bir çalışmayla aramıza hoşgeldiniz,renk çok güzel olmuş,girdiği her ortamı sıcacık yapan bir renk bence,ellerinize sağlık.

  17. Sevgili aheng çok teşekkür ederim.Hoşbuldum:))Bu rengi kayınvalidem çok seviyor ve ben banyomuzu onun sevdiği renklere göre düzenlemek istedim.Feng shui ‘ye göre depresyon rengiymiş ama çok önemli değil.Biz gayet mutluyuz bu rengi kullanmaktan:)))Sevgiyle kal