Salı, Aralık 6, 2016

9 YORUMLAR

  1. merhaba acemihobici ben fethiye çalıştan birbirimize yakınız sizi tanımak istedim ama cevap yazmadınız bana tanışmayı çok isterdim aynı semtte oturuyoruz halbuki bildiğim kadarıyla taşınmadıysanız eger.ayrıca bereket kuşlarınızda harika olmuş ellerinize saglık

  2. asilkan acemi abla görmemiştir öyle sevgi dolu bi insanki öyle keyiflidir ki görse muhakkak cvp veriridi size..ayy acemi abla sen çok olmaya başladın he sepeti ters çevirimiş filan:)))))))))))bu ne ya çok begendimm hemen bi sepet bulmalım mutfagıma yapıcam ama yeni eminin mutfagınaallah söyletti sanırım bu evden kurtulut-yorum:)))))))))

  3. canım çok cici bişey olmuş.eline sağlık.Asilkan ben cevap vereyim, arkadaşımız bir süredir Ankara da yaşıyor.Hatta uzun zamandır buraya da uğramamıştı yanılmıyorsam.Ama Fethiye de çok tatlı bir arkadaşımız daha var.Gülenbayan orada :))

  4. peerfelix arkadaşım, sağol canım:)))sevgili asilkan35, dört seneye yakın fethiye çalışta oturduk ama yaklaşık dokuz aydır eşimle beraber ankarada yaşıyoruz artık:) yazları tatile gelirsek o taraflara tanışırız tabi çok da memnun olurum:) beğenmene de çok sevindim teşekkür ederim:))bahar006, teşekkür ederim canım:)aslımavim sağolasın:)mavişim yerim ben seni canım benim:)))) hemen yap hemen, çok zevkli oluyor taktıktan sonra bakması:)ecerce arkadaşım teşekür ederim:)aaaaa, gönüldenelem cevap vermiş benden önce, sağol canım:)) hepsi doğru ve evet, 10marifete aylarca giremedim, yeni yeni giriyorum şimdilerde:) Gülenim orada çarşıya yakın oturuyor ve sanırım çalış tarafına taşınmayı da düşünüyor:)) gönüldenelem, çooooook teşekkür ediyorum:)))