Betty Boop nakışlı kumaş sırt çantası

-

kumaş sırt çantası
Kırmızı beyaz birbirine en çok yakışan renklerdendir benim gözümde. Bu kırmızı beyaz kalpli kombin kumaşlar beni baştan çıkarınca, alıp dolabın bir kenarına koymuştum. Dolabı her açtığımda bakıp bakıp sevdiğim kumaşlardır kendileri. Sonunda onlarla haşır neşir olduk ve bu çantayı diktim. Betty Boop çizgi karakterini de bu sevimli çantaya eklemezsem olmazdı. Hem de çantanın sadece bir köşesine değil, iki ayrı yerine Betty Boop’un birbirinden güzel iki havalı makine nakışını işledim.

Resimde sanki elle çizilmiş gibi görünse de o Betty Boop görüntüleri birer nakış. Her bir ipini tek tek takarak yaptığım, vakit alan bir nakış. Ama güzel de oldu hani. Vakit harcamaya değdi. Bitirir bitirmez hemen dükkanıma koydum.

Ayrıntılı resimleri blogumda bulacaksınız.
Güzel bir hafta olması dileğiyle…

2 yorum gelmiş

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin
ehlikeyf66

Bodrum'da yaşıyor. Kumaşları, nakış makinesini, kurdeleleri, fiyonkları ve renkleri çok seviyor. Tasarlayıp gerçekleştirme süreci ve birilerinin ortaya çıkan bu işi beğenmesi onu mutlu ediyor. Elle yapılan işlerin o işleri yapan kişinin ruhundan, kişiliğinden bir öz taşıdığına ve el işlerini özel kıldığına inanıyor.

El boyaması ile bez çanta süsleme fikirleri

| | 2 Yorum

Kolay kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Baykuş aplikeli kumaş çanta dikimi

| | 0 Yorum

Suni deri ile kolay çanta dikimi

| | 0 Yorum

Puantiyeli kumaş çanta dikimi

| | 2 Yorum

Güpürlü saten çanta dikimi

| | 0 Yorum

Renkli kumaşlarla çanta dikimi

| | 0 Yorum

Kumaş kalemlik nasıl dikilir?

| | 2 Yorum