Beyaz Düş

-

Elimde hazır 2 tane halka vardı. Kafama göre uydurma olarak telleri dolandırmaya başladım halkanın etrafında ve onu koyayım şu çiçeği de koyayım derken ortaya böyle bişi çıktı.. Fazla abartılı bulunabilir. Bakalım nasıl yorumlar gelecek :)

55 yorum gelmiş

  1. ratatule

    pelincim çok güzel olmuş ellerine sağlık akşamdan beri tellerle uğraşıyorum hala bişi çıkmadı bakalım ne olacaak

  2. pelos

    canım saol.. çıkcak mutlaka sabırlı ol. delirtiyor bazen teller. istediğin şekli vermek zor olabiliyor. ama olduğu zaman da çok mutlu oluyorsun :)

  3. pelos

  4. pelos

    ratatule güzel şeyler var blogunda takibe aldım :)fiamma teşekkürler. bence de yaz akşamları şöle tril tril kıyafetlerin üzerinde, belki beyaz bir elbiseyle hoş olabilir.. çeşitli renklerini de yaptım. belki bugün yeşilini de yapıcam :)

  5. ratatule

    çok marifetlisin pelos hayranım sana valla keşke buralardada adam akıllı malzeme satan yerler olsa :)neyse bende senin yaptıklarınla avuturum kendimi

  6. pelos

    o zaman bi gün seni istanbula davet edelim boncukcu boncukçu gezer çantamızı doldurur döneriz :))

  7. dilevser

  8. pelos

    artemis teşekkür ederim. Henüz uzmanlaşmadım ama saol hoşuma gidiyo bu güzel yorumlar.dilevsercim ben de seni bekliyordum:) teşekkürler tekrar.ozra76 çok teşekkürler. devam ediyorum :))

  9. sesiber

    Blogunda görüp çok beğenmiştim. Sen aştın kendini Pelinim.Daha güzel fotolarını yazıdakiyle değiştir butonuyla değiştirebilirsin. Bilgin olsun.

  10. pelos

    Teşekkür ederim Sibel abla, güzel yorumlarla bir şeyler yapmak için can atar hale geliyorum. Küpeler de iyice birikti. Sen etsy de bir dükkan lazım sana demiştin ya denedim kredi kartımı kabul etmedi. Bankaya mı bildirmek gerekiyor anlamadım. Yapan arkadaşlar varsa yönlendirse çok sevinicem.

  11. sesiber

  12. sesiber

    Ben de bilmiyorum bizi ne olarak gördüklerini. Başka türlü maillerime yarım saat içinde maille bile değil telefonla arayarak cevap veren sevgili bankam! bu sorumu aylardır cevapsız bıraktı ne hikmetse.

  13. pelos

    çok haklısın bu bankalar çıldırtır insanı. ben de bi el atayım bakim. telefon açıcam birazdan. pay pal nasıl çalışıyor acaba. Araştırmaya başlıyım en iisi bir an önce.

  14. pelos

  15. esinsel

    keşke bilseydim peloşcum.ne yazıkki hiçbir fikrim yok.yalnız aklıma buradaki bir yazı geldi.”ETSY deki TÜRK KADINLAR”onlarla irtibata geçilse,acaba bilgi verirlermi ne dersin?

  16. dilevser

    pelincim, bugün itibariyle tellerimi de almış durumdayım :) fotoğraf makinam da tamirden geldi :) bugün zor tuttum kendimi misafirin yanında dökecektim boncukları yere.. :) bu çiçeklerden bulamadım, daha ayrıntılı bir arama lazım.. bu resmin çıktısını alıp gezcem izninle :) gerçekten buna bayıldım, hepsi güzelde bu böyle konuşuyor sanki..

  17. pelos

    esinselcim burdan tekrar duyurayım Etsy işini hallettim sonunda dün gece ve dükkanım hazır. Sadece hangi küpelerimi koyacağım onu düşünüyorum şimdilik. Bana fikir verebilirseniz sevinirim çok..Dilevser çok hoşsun :) aynı durum bende de oluyor bazen komşu falan varken bile yapasım gelebiliyor kendimi zor tutuyorum, ya da tutmuyorum :Dbu çiçekleri ben de dükkanın en ücra köşesinde buldum, tek bi yerde gördüm. Yalnızlıklarına terkedilmişlerdi. Halbuki ne kadar tatlılar.

  18. dilevser

    tekrar tekrar bakıyorum, çok güzel bu.. hem resimde değişmiş, muhteşem olmuş resim.. baksana küpe fotoğrafı çekerek fotoğraf sanatçısı olacaksın bu gidişle:) ben telleri daha düzgün dolayamıyorum ki halkanın etrafına böyle yapayım off:)

  19. pelos

    Similing teşekkür ederim..Dilevser tekrar tekrar bayılmana çok seviniyorum :)) evet resimi değiştirmiştim. ya keşke olsam fotoğraf sanatçısı, içimde sanat için kaynayan birşeyler var ama onu ortaya çıkaracak bir durum oluşmuyor malesef.. nasıl bir cümle kurduysam, anladın sen :)bu halkanın etrafına dolamak biraz zor o da tel olduğu için yamuluyor sürekli yaparken, sabır gerekiyor. Ama sen yaparsın :)

  20. dilevser

    Yapıyorum da ah ah ellerim delik deşik.. ortalık berbat babam ne zaman isyan etçek acaba:) bir sürü boncuk aldım küpeye uygun boncuğum yoktu :) bu telleri ne kadara alıyorsunuz? burda çok farklı fiyat aralığı var da.. :)

  21. pelos

    Benim de ellerim bi ara kötü oldu, uçları deşildi :).. bakım yapmak lazım.. Benim annem de isyan ediyor arada.. :) teller 1.25 burda. orda ne kadar?

  22. nalana

    eline sağlık ve etsy den booooool kazançlar pelos.nihayet tükan açtın bize de örnek oldunkim tutaaaaar seni kim tutarbas gaza

  23. pelos

    :)) nalan abla super gaz veriyorsun. uçucam şimdi :) teşekkür ederim.. dükkanı açtım ama henüz tık yok :)

  24. dilevser

    olur inşallah arkadaşım.. bence senin küpeleri görüp şoka giriyorlardır:)teller 1,25 se ben daha ne diyim burda bugün 2,5 liraya sordum ve sarımı da azdı. sanırım kendileri sarmışlar üzerinde etiket falan da yok.. fiyat çok değil belki ama fark tam iki kat:) sinir bozucu..

  25. pelos

    canım şimdi görüyorum geceleri yazıyorsun hep gece kuşu senii.. şoka girmesinler alıcı gözüyle baksınlar :))2,5 çokmuş ama yaa.. yüzde yüz fazla.. 2 tane alınır yaa..

  26. dilevser

    gündüz işyerinden de giriyorum şimdiki gibi.. akşam eve gidiyorum boncukların başında dalıyorum ve gece giriyorum tekrar..evet bugün 2 liraya buldum.. İstanbula geliyorum aslında ama dolaşıp almaya fırsatım olmayacak sanırım

  27. pelos

    ve sonra yine işe gidiyorsun.. çok dayanıklısın maşallah :)aa ne zaman geliyorsun.. dolaşmana gerek yok hemen bulursun

  28. dilevser

    hafta sonu ordayım ama dediğim gibi eminönüne tek otobüsle gidiliyor evden ama çıkamayabilirm anneannem hasta onun yanına gidicem de.. bulcaz bi yolunu artık

  29. pelos

    geçmiş olsun canım.. bir otobüsle bir yere varabilmek çok iyi birşey istanbul için ama tabi hastalık varsa o bile zor. Acil şifalar diliyorum.

  30. dilevser

    saol canım umarım iyileşir aklım kaldı onda bi göriim hiç değilse… evet otobüs son duraklarınıa çok yakın ev paşa diye geçer… şanslıyım ama belli olmaz işte çıkamayabilirim.yine de bir ihtimal çıkabilirsem diye bana bi kolay yol tarif etsene :) nerden alınır nerde bulurum.. :)

  31. pelos

    vaktim olsa da haftasonu hem seninle tanışmış hem de eminönü turu yapmış olurum..anlatayım yine de. mısır çarşısından girince dümdüz ilerliyorsun sağ tarafta güvener pasajı var, biraz ilerde de marputçular han var. Güvenere girersen çok uygun fiyatları genelde. Marputçulara gidersen çetinkayalara gir, başka yere girme sakın :) Ben damla boncukları kadıköyden almıştım ama mutlaka oralarda da vardır.

  32. SEMYIL

    Peloscum daha öncekiler gibi bu küpende bir harika olmuş.ellerine sağlık. Etsy ‘de dükkan açmana çok sevindim.İnşallah boooool ve bereketli kazançların olsun.bunu inan BÜTÜN kalbimle diliyorum. sevgiyle kal.:)))

  33. miragex

    dükkanın hayırlı olsun,çok sevindim.bu küpeleride dümdüz bir elbisenin üzerine takacaksın bak nasıl güzel oluyor :)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Yakma çiçek nasıl yapılır, nerelerde kullanılır?

| | 2 Yorum

Kurdela ve boncuktan çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden kırmızı gül nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

En pratik kumaş çiçek yapımı örnekleri

| | 0 Yorum

Patchwork kumaştan çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Organze kurdeleden kolay gül yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan yoyo çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Video: Kalın keçe ile çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı kumaş çiçek yapımı

| | 0 Yorum

Video: Yakma çiçek nasıl yapılır?

| | 2 Yorum

Kumaş çiçek yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Tüllerden çiçek paket süsü yapımı

| | 0 Yorum

Video: Kolay kumaş çiçekler nasıl yapılır?

| | 0 Yorum