Cuma, Aralık 9, 2016
BEYAZ İŞ YAPTIM,ÇOOOOK YORULDUMM

BEYAZ İŞ YAPTIM,ÇOOOOK YORULDUMM

34

bunlarda yaptığım beyaz işlerim ama ben birazcık onlarıişlerken renk kattım. bakalım beğenecekmisiniz.şaka yapmadım gerçekten yorucu bir çalışma oluyor.işte……:)))))

90x90 cm KARE ÖRTÜM
90×90 cm KARE ÖRTÜM

90x90 cm KARE ÖRTÜM'ÜN YAKINDAN GÖRÜNÜŞÜ
90×90 cm KARE ÖRTÜM’ÜN YAKINDAN GÖRÜNÜŞÜ
TEPSİ ÖTÜSÜ
TEPSİ ÖTÜSÜ
TEPSİ ÖRTÜSÜ YAKIN ÇEKİM
TEPSİ ÖRTÜSÜ YAKIN ÇEKİM

Nasıl beğendiniz mi? evet arkadaşlarım bunlarda KUMAŞ BOYAMALARIM 3 oldular. :))))

34 YORUMLAR

  1. sevgili arkadaşlarım yorumlarnıza teşekkür ederim.şaka bir tarafa bu tarz kumaş boyamanın püf noktasıbeyaz boyanan kısımda kabartma boya kullanılmakta.ve hep aynı kıvamda sürmeniz gerekiyor.boyarken farkedilmiyor. ama ütülediğinizde kabardığındanbütün kusurlar o zaman ortaya çıkıyor ve geri dönüşüolmuyor malesef :(

  2. kabarmasını kontrol etmek için azıcık beyaz tutkal katardım ben ,gülegüle kullan semyılcığım ,bir zamanlar ne boyardık beeeegaliba elişlerinin hobi olarak nitelenmesi ve teknolojik destek alması kumaş boyama ile başladı.tekno destekten kastım boyayı icat ve üretmedeki teknoloji

  3. Merhabalar Nalan abla,nasılsın ? Bu aralar sen de yoğunsun galiba görebildiğim kadarıyla, kurslar falan :) Ben de biraz koşturuyorum, çok fazla yazıları ve yorumları takibedemiyorum, sevgiler :))

  4. durun anlamaya çalışayım arkadaşlar.önce beyaz iş yapılıp,sonra kabaran kumaş boyası ile mi renklendirildi semyılcım?makine nakışı ve kumaş boyama hiç bilmediğim için, sorum çok cahilce gelebilir ama o kadar güzeller ki…el değmemiş sanki…çoook çok ellerine sağlık canım,hayran oldum.

  5. ikisi de çok zarif görünüyor.. Şimdilerde her türlü elişinin hazırı var ama ne aynı havayı veriyorlar, ne de kullanırken aynı zevki.. el emeğinin yanından bile geçemiyorlar, gözünüzün nuruna, ellerinize sağlık..

  6. Zaten en güzeli de o. Severek ve çok emek vererek yaptığın bir işi kullanırken aldığın zevk herşeye değiyor. Zor da olsa yapılan iş, ilkini başardıktan sonra, daha yenisini ve daha zorunu yapabilme gücü kazandırıyor.Bu tekniği hiç çalışmamıştım ben ama siz çok güzel yapmışsınız. İyikide yapmışsınız. Bu yaptığınız boyamaları kullanıyormusunuz acaba Semyıl hanım?

  7. oyyyy neler kaçırmışım neler, sesiber foyamı çıkaracak diyekaçtım. sizler gelmişsiniz :))o güzel yorumları yazan tüm arkadaşlarıma çok çok teşekkür ediyorum.nalancım tutkal karıştırmayı bilmiyordum.önerin için sağol.Boncukhanımcım, evet çok rahat kullanıyorum.(ödemiş ipeği hariç) burada yaptıklarımın kumaşları poplin. hatta elde bile değil çamaşır makinesinde de yıkıyabiliyorum.boya olarak Plaid markayı kullanıyorum ve hiçbir renk atma olmuyor.Esinselcim, bu beyaz işin tamamen kandırıkçısı :))))çünki hepsi boyama. önce beyaz iş gibi görünmesi için kullanacağınız mobilyanın rengine yakın bir rengi seçerek (çoğunlukla kahverengi oluyor) orjinalinde kumaşı keserek delik olması gereken yerleri kahverengiye boyuyorsunuz.sonrada kabartma beyaz renk boya ile işlerken yapılan o atlama brit yerlerini boyuyorsunuz.hepsi bittiğinde böyle görünüyor.dikkat edersen masamın kenar kısmında ince sarı çizgi var. ama örtünün delik olması gereken yerde bu çizgi görünmüyor. çünki örtünün altında kaldı.tamamen göz aldatmacası :))) ele alınınca foya ortaya çıkıyor:))

  8. aaa işin içinde nakış yokmuş!!!olsun.o görünümü vermek,büyük maharet ister.tekrar çoook ellerine sağlık canım,muhteşem.

  9. Noblesse teşekkür ederim. eminim seninkiler de güzel olmuştur.biraz alıştırma yapmak gerekiyor. bir de ince fırça kullanmakgerekiyor. ben genellikle 000 veya 1 nolu fırça kullanarakyapıyorum.

  10. yok aman semyılcım, bu beni çok aşar.kalem yada fırça ile asla düzgün çalışamam.ince işler sana mahsus canımcım,tam hakkını veriyorsun.

  11. :))) :)))) evet nedukçum kumaş hiç kesilmiyor.ama ben kandırıkçı değilim :)))) kumaş boyama stili böle :))ben masumum :(( :)))

  12. yaaa gördünmü bir izne çıktın bak neler geldi.burayaşimdi kırmızı yazılarını okuman bir hayli zamanı nı alacak.ama okumak da zevkli :))