bi seramik pano yapayım,yuvarlak zeminde olsun..

-

seramik bi pano yapalım mı ?önce zeminini hazırlayayım…bu kez yuvarlak olsun..

şu,tatlı kaşığımın sapıyla,tüm zemine desenler yapayım..bu arada kaşığın sapındaki güzelliğe dikkat :))

bitiyor..

tamamdır..şimdi güllerini döşüyorum..

beyaz çamuru çok seviyorum..çok rahat ve pürüzsüz işler çıkıyor..

resimlerde pek belli olmuyor ama bu gül yapraklarını avucumun içinde ezip yuvarlayarak yaparken,avuç içi çizgilerim de gül yapraklarına geçiyor,sanki damar gibi duruyor yapraklarda..bu çok hoşuma gitti yaa :)

şu çamurla,bunu yapmış olduk…

ve bitmiş hali bu oldu…elimize sağlık :))

29 yorum gelmiş

  1. aheng

    Figen ablacım yine harika mı harikasın sen,bu sefer annemlere tatile gittiğimde dönmeden bir gün önce orada seramik kursunun açıldığını öğrendim,koşarak gittim aklıma sen geldin,tam anlamıyla çıldırdım,gözüm döndü,deli gibi öğrenmek istiyorum ben de,yaza inşallah,senin yaptıklarından da deneyebilirmiyim acaba?:)

  2. SEMYIL

    figen ablaaaa dayanamıyorum iyice iştahlandım senin bu yaptıklarını gördükçe… ne kadar güzel işler çıkartıyorsunuz.(hoş yapsam da bu kadar güzel olmayacakları kesin de)ne bileyim siz o kadar güzel anlatıyorsunuz ki sankim 40 fırın ekmek yemeden bunlardan yaparım sanıyorum hasbamkendimi:))) kabiliyet -yetenek onları duymazdan geliyoraklım yüreğim.:)))elleriniz dert görmesin inşallah. harikasınız.

  3. Figen abla

    ahengcim sen daha iyilerini yaparsın…ama kurs buldun mu benim gibi hemen koş..çünkü fırın bulma imkanımız başka türlü olamayacak :(semyılcım,vallahi billahi sen daha iyilerini yaparsın..o çamuru elinize almak yeterli…gerisi zaten kendiliğinden geliyor bitanem…ışılım,songülüm,kurban olurum ben sizlere :)ufudikciğim,igneileiplikciğim,yirim ben sizleri yirim :))hepinize çok ama çok teşekkür ediyorum canlar…

  4. mtnaz11

    Şimdi böyle basit anlatılınca hemen insan iştahlanıyor.Oh biraz çamur, bir tane de kaşık tamam işlem gibi.Ama tabi o ellerdeki hünerle bu çamur bu hale geliyor değil mi?Ellerine sağlık, yine çok güzel olmuş. Renkli halini de görürüz inşallah.

  5. ozlavinya

    Harika olmuş. Ellerine sağlık!Bu arada:Vallahi bu kaşık bir zamanların o meşhur çiçekli takımından. Bende de var. Sanırım bir çoğumuz da var :))Şimdilerde hiçbir yerde göremiyorum ama.

  6. Figen abla

    oyyy sağolun canlar :)))ama bakın iddia ediyorum,çamuru elinize alın…gerisi kendiliğinden geliyor vallahi…bu arada bir sırrım da açığa çıkmış oluyor :)))heykelciklerimde tek kullandığım alet,çay kaşığıdır :)))))

  7. sybella

    Ellerine sağlık figen ablacım, harika olmuş, onun son halini merak ediyorum. Bir çamurdan neler yapılıyor vay beee… :)

  8. yakamoz06

    ellerine sağlık çok güzel.seramik kursu olsa hemen başlıcam.sizleri gördükçe daha çok iştahlanıyorum.harikasınız.

Bir Cevap Yazın

Figen abla

iki çocuk ve bir köpek annesi..
tiyatro eğitmeni..
yaşlı..çok yaşlı….