Bileğinizi Yormayan Pisicik

-
klavyeler için
klavyeler için

Klavye kullanırken bileğinizin yorulmasını istemiyorsanız bu sevimli pisicikten yapmanızı öneririm

14 yorum gelmiş

  1. kemankutusu

    cok sevimli ayrıca faydalı.uzun sure bilgisayar kullananların bazıları el bileklerinde yumru seklinde gelisen bir hastalıga (carpal tunnel sendromu)yakalanabiliyor.rahatsızlık verici bir sendrom.ameliyata kadar gidebiliyor.doktorlar boyle bir yastıkla (fare icin olanlarıda var)bu hastalıgı durdurulabilinecegini yada engellenebilecegini soyluyorlar.

  2. embir

    orgueli diyor ki;pc başında uyukluyanlarada güzel yastık niyetine…

    Evet bu benlik o zaman :)) pc başında araştırma yaparken kullanırım. Bengi abla ve lilacsmell çok geçmiş olsun.

  3. orgueli

  4. kemankutusu

    biz eskiden kalmış bir püsüllü pembe yünden yapmıştık.Ama şekil vermeyi düşünememişiz.dümdüz dikdörtgen bişey oldu.yine de kızımın işine yaradı.örmeye üşenenler eski kazak kollarını yada uzun çorap konçlarını kullanabilirler.:)(fotograf makinem olunca resmini koyarım)

  5. recycled life

    çok güzel bir fikir..arkadaşlar, benim evde besledigim bir kedimin haricinde penceremin önünde beslediğim 5 tane daha yavru kedi var. ( gectigimiz nisanda dogdular, ergen desek daha dogru olur).. ben birkaç ay içinde yurtdısına gidecegim, o yüzden bu kedilere bakamayacagım. eger tanıdıklarınızdan ya da etrafınızda bulunan kişilerden, bu tatlı pisicikleri evcilleştirmek isteyenler varsa çok sevinirim. aralarından bir tanesi evcil zaten, digerleri de cana yakın, sadece bir tanesi biraz yabani ama zamanla o da evcilleşir. kediciklerin dördü beyaz 1 tanesi tekir, beyazlardan biri erkek kedi ( gecenlede 2 gün gelmemişti, ben de merak etmiştim, iki gün sonra agzı burnu kan içinde gözleri iltihaplı bir sekilde geldi, o kadar kötü oldum ki gece vakti birşey yapamadım, çenesini hareket ettiremiyordu, yemek yiyemedi o gece.. ertesi gün hemen veterinere götürdüm, üç tane iğne yaptı, kedinin bir yerden zıplarken agzının üstüne düşmüş olabilecegini söyledi.. ertesi gün kedicik biraz daha iyi oldu, itihabı geçti, şimdi tamamen iyi.. yarın tekrar veterinere götürmem gerekiyor kontrol için, eger veteriner uygun bulursa kuduz aşısını da yaptırıcam. diğer kediler de aşısız ama hepsine aşı vurduracagım her ihtimale karşı) ben eve alamadım onları, çunku babam yaşlı ve evde kedi istemiyor normalde, kendi kedim için zor ikna etmiştim. öbür kedilere de penceremin önünde küçük bir baraka yaptım orda bakıyorum. eger ilgilenen olursa lütfen bana yazsın, çok memnun olurum..inanın bu kediler sevgiye aç, gelip penceremin önünde saatlerce miyavlıyorlar, pencereyi açıp bir okşadığım zaman kuyruklar hemen havaya dikiliyor çok mutlu oluyorlar.isteyen olursa fotograflarını seve seve yayınlarım..sevgiler..

Bir Cevap Yazın

embir

Video: Amigurumi örgü oyuncak Uykucu Bebek

| | 2 Yorum

Amigurumi örgü ağaç yapılışı

| | 0 Yorum

Örgü oyuncak ren geyiği

| | 19 Yorum

Amigurumi denizanası anlatımlı

| | 2 Yorum

Amigurumi fil yapımı – anlatımlı

| | 29 Yorum

Amigurumi nedir, nasıl yapılır? Tarif, anlatım, video

| | 0 Yorum

Sevimli mor baykuş amigurumi tarifi

| | 1 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak şeması

| | 1 Yorum

Oyuncak arabalar – örgü, keçe, kağıt

| | 0 Yorum

Düğme ile amigurumilere göz yapımı

| | 3 Yorum

Love girl&boy – açıklamalı amigurumi

| | 10 Yorum

Amigurumi köpek oyuncak nasıl örülür?

| | 3 Yorum