Bilgisayarda doğum günü afişi hazırlama

-

bilgisayarda-afiş-hazirlama
Pepee, Mickey Mause vb. uğraşmayayım hazır alayım dedim ama aldığım fiyatlar dehşetti, internette uygun olan birçok yer vardı ama temalar hep aynıydı. Kendim yapmaya karar verince temamızı çok önceden belirlemiştim zaten, lakin hiçbir yerde bilgisayara indirebileceğim bir yer bulamadım, illa satın almanız gerekiyor. Aklıma marifetli anne geldi paşamla onun blogunda bir gezinti yaptım.

Keyfekede Saatlerim blogunun sahibi kız ve erkek çocukları için birçok tema paketi hazırlamış, top kek kalıbından pipet süsüne, şapkasından çerçevesine her şeyi bilgisayarınıza pfd dosyası olarak indirebiliyorsunuz. Bizim temamıza uyan yoktu içlerinde, renkli olmasından dolayı Angry Birds temasını indirdim.
İyi ki doğdun yazıyordu, bunu düzenlemek için önce pfd dosyasını açtım biraz büyük göründü gözüme, boyutunu eksi olan yerden düşürdüm. Düşürdükten sonra birçoğunuzun bildiği ama, birçoğunuzunda bilmediği şu klavyenin muhteşem tuşu ile ekran kopyasını aldım. Klavyelerde yeri farklı olabilir ama şu üç tuş yanyanadır print scrn, scroll lock ve pause break ekranımızda iyi yazan afiş var ve print yazan tuşa bastık hemen paintimizi açtık yapıştır dedik.

bilgisayarda-afiş-hazirlama-
Painte yapıştırınca kare olan simgeye tıklayıp resmi işaretliyoruz, kesip yeni bir paint sayfası açıyoruz açarken paint adsız öğesine kaydet – kaydetme sorgusu çıkacaktır, kaydetmeyin ki pfd dosyanızdaki resim orjinal olarak kalsın. Yapıştırınca paintte dosya – kaydet isim vererek kaydedin. Şimdi bunları düzenlemek için çoğumuzun kullandığı ki kullanmayanlar varsa indirsin hemen basit, kolay ve birçok özellik barındıran bir program photoscape..

Photoscape’i düzenleyici kısmını seçip açıyoruz isim verip kaydettiğimiz dosyayı atıyoruz araçlar kutusuna tıklıyoruz. Boya fırçası yazanı tıklıyoruz orada büyük, küçük yuvarlakları duruma göre seçiyoruz. Ben ortada olan fırçayı seçtim dikkatli ve düzgünce orada yazan harfleri siliyoruz. Sildikten sonra nesne kutucuğuna basıp T yazısına basıp burada yazı karakterimizi, yazımızın rengini seçiyoruz. Resmin üzerindeki +/- işaretli olan bölümü zannımca herkes biliyor büyütüp sağa sola çevirmeye yarıyor.

bilgisayarda-afiş-hazirlama-1

bilgisayarda-afiş-hazirlama-2

Yazı karakterimizi, rengimizi seçtikten sonra yazıyoruz harflerimizi.

bilgisayarda-afiş-hazirlama-3

kagittan-dogum-gunu-duvar-susleri

Renkli fon kartonlarını yelpaze şeklinde katkayıp birbirine yapıştırdım, ortasına bir daire kestim bu kalp olur, çiçek olur vb size kalmış artık. Balonlara el işi kağıdıyla göz ağız yaptım, işte bizim duvar afişimiz.

Bir Cevap Yazın

fuunda

yaşamı seviyorum.
zaman zaman çılgınca,kahredici,
kesinlikle mutsuz oldum ve üzüldüm.ama tüm bunlara rağmen yalnızca hayatta olmanın bile başlı başına muhteşem bir şey olduğunu biliyorum.geçte olsa mutlu bir yuvaya sahip oldum.
şimdi sevmenin,sevilmenin içimde yarattığı o huzurla.bir mutluluk daha eklensin.istiyorum.

El işi kağıdı ile kar tanesi yapımı

| | 0 Yorum

Simli kağıttan yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Kağıttan minik yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Kürdanla rüzgar güllü pasta süsü yapımı

| | 0 Yorum

Kağıt yıldız yapımı (diy)

| | 0 Yorum

Kağıttan 3 boyutlu yıldız yapımı

| | 2 Yorum

Kız çocuk odası süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Sevgililer Günü için defter yapımı (DIY)

| | 5 Yorum

Kağıttan 3 boyutlu kartanesi yapımı

| | 5 Yorum

Kağıttan yeni yıl kasabası yapımı

| | 0 Yorum

Mukavvadan çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Dekoratif kitap tutucu yapımı

| | 2 Yorum

Taş görünümlü mumluk yapımı

| | 3 Yorum