Perşembe, Aralık 8, 2016
Binlerce Faaliyet Birarada!

Binlerce Faaliyet Birarada!

18

Okul öncesi eğitimciler ve aileler için kurulmuş, 50 bine yakın üyenin paylaşımları ile hayli zengin bir içeriğe sahip siteye üye olup, gönlünüzce içeriklerden istifade edebilirsiniz. Sitedeki çalışmaları print edebildiğiniz gibi fikirlerden de yararlanabilirsiniz. Çocuklar için sınırısz faaliyetler ve fadalı bilgilerle ile dolu bir site. Çalışmalardan örnekler ve sitenin adresini yazının devamında bulabilirsiniz.
Bir geri dönüşüm çalışması örneği

SÜT KUTULARINDAN TAVŞANLAR
SÜT KUTULARINDAN TAVŞANLAR

Kolaj Çalışması Örneği

Sevimli Arı
Sevimli Arı

Başka bir kolaj çalışması örneği

Kardanadam Çalışması
Kardanadam Çalışması

Çizgi Çalışması Örneği

Ay ve çocuk
Ay ve çocuk

Sitenin görünümü (Kategoriler Kısmı)

Bunlar sadece gözüme ilişen birkaçı..“Artık materyal çalışmaları“nda oldukça değişik faaliyetler görmek mümkün. Bu kategoriyi mutlaka ziyaret etmenizi tavsiye ederim( 34 sayfa) . Sol yukarıda sayfa sayılarını görebilirsiniz. İlerleyen sayfalar daha güzel.Küçük bir hatırlatma : Üye olmadan resimlerin büyük hallerini göremiyorsunuz. Yukaırdaki resimleri üye olduktan sonra kopyaladım.Siteye ulaşmak için yukarıdaki resme tıklayabilir;ya da buradan ulaşabilirsiniz.

18 YORUMLAR

  1. ya bir bakayim dedim siteyedolgu oyuncak bölümünde benim kizima yaptigim oyuncaklari yayinlamislar. ben bunlari sadece 10 marifette yayinlamistim oysaki. Burdan resimleri almislar. cok sasirdim dogrusu..

  2. = 0 Gerçekten mi! İyi ki paylaşmışım siteyi..Ben de çok şaşırdım! Paylaşım sitesi olarak geçiyor oysa..E-mail göndererek durumu anlayabilirsin aslında..Hem 10marifet sitesinden kaynak göstermeden alıntı yapılamıyor bildiğim kadarı ile.. ( kaynak belirtilmemiş mi? )

  3. ben dolgu oyuncak bölümünde benden haric birkac tane daha tanidik resim gördüm. Dedim bunlari da görsem görsem 10marifette görmüsümdür, ordan hatirliyorum herhalde.Ama kime ayit bilmiyorum. ama dedigim gibi benden 12 tane alinti yapmislar. burada gördüm ben . alinti yapmislar zaten de kaynak belirtmek yok. resimleri kücültüp eklemisler.

  4. evet bende gördüm zaten küçük olduğu için resimler anlaşılmıyor başta gözden kaçıyor fakat vurdakilerin aynı birde hani şu kolları birleşik bebek yapımı vardı oda var …

  5. Prenseskızıma’ya çok teşekkür ederiz. Bu yazıdaki yorumlara bakamamıştık ama o bizi mesaj kutumuzdan da haberdar etti. Dolgu oyuncaklarda 6 linkimiz vardı, kimbilir diğer kategorilerde ne var? Üstelik aldıkları fotoğrafların üzerine bir de hangi hakla olduğu bilinmez kendi site isimlerini de eklemişler, sanki kendi emekleri gibi.Bir eğitimci grubunun bunu yapması akıl dışı, çocuklarımızı öncelikle doğruyu öğretmeleri için bu insanlara emanet ediyoruz.

  6. Ben de prenseskizima’ya haberdar ettigi icin tesekkur ederim..Ancak sadece fotograf alintilandigi icin, sanirim birsey yapilamiyor maalesef..Bizler de alinti yapiyoruz sitemize ancak, nereden alinmis, kim demis, hemen link veriyoruz, adres belirtiyoruz.Umarim, insanlar birbirlerinin haklarina duyarli olmayi birgun ogrenirler..

  7. Eski çalışmaları gözden geçirirken, binlerce faaliyetin birarada olduğu bu çalışmayı gündeme getirmek istedim.. sitenin görüntüsünü bile eklemişim o zamanlar = )Hatırlayanlar var mı eskilerden = )