25 yorum gelmiş

  1. ya ben birşey yazacağım ama kızarsınız diye korkuyorum, eskilere Allah ne verdiyse yazıyoruz da yenilere tanımadan iç dökmeye korkuyorum:)

  2. bana sevimli gelmişti ama,demek ki kuzguna yavrusu şahin görünüyor. :(peki şimdi ben bunu buradan kaldırabilir miyim?henüz yeni olduğum için eklediklerimi silebilir miyim bilemiyorum :(

  3. herkes öğürdü yahu bebeğime :)))bi kusmadığınız kaldı aşkolsun…yüzü mü çirkin olmuş,elleri ve ayakları mı kaba olmuş?yoksa parmakları mı yapamasaymışım?bakıyorum bakıyorum hala bana güzel geliyor yaa :))))aaah ah..kuzgun ve şahin meselesi galiba :))))(Allahtan son ördüğümü eklememişim.Kızıl saçlı örgü bebek.demek onu görseniz beni döverdiniz :)))))

  4. hayır ör tabiki o senin tarzın kopya cekmekten daha iyidir yuzunu yaparken biraz daha renk kullan ama tarzında vaz gecme eline saglık

  5. Yok artık, silmeyin tabii. ilginç bir tarzı olmakla birlikte el emeği sonuçta. Ben o bebeğin sadece bir elini dahi öremem. Görüntüsü ilginç sadece. Hani biraz da seyrek örülmüş ya, bacakları kıllı gibi görünmüş, ilk bakışta yüz ifadesiyle travestileri andırdı, onun için yazamadım. Saat12 yazmış, ondan cesaret aldım ben de yazayım dedim. Hepimizin geçmişinde böyle şeyler var, mesela benimkisi burada :)))

  6. sevgili sesiber ve saat 12 bide figen abla ne çok güldürdünüz beni.biri olsa evde kendi kendine gülüyor diye tuhaf bakacaklardı.bende vücut çalışan kadın sporculara benzetmiştim önce sizin ki daha fenaymış:))hele bacaklarına siz söyleyince dikkat ettim de:)) ama figen abla gerçekten emek vermişsiniz.kolay değildir bunu yapmak.bence devam edin bu işe alıştıkça çok güzel işler çıkacaktır eminim.

  7. Çok güldüm yaaaa yazışmalarınıza, figen ablanın hoşgörüsü de hoşuma gitti, başkası olsa kesin kavga çıkmıştı. Bebek biraz travestilere benzemiş, ama olsun, bir sürü emek vermişsiniz, her ayrıntısını düşünmüşsünüz…Elinize sağlık….

  8. ay Allah iyiliğinizi versin..Bebeciğimi nelere benzettiniz.Annemin yorumları daha insaflıydı be :))neyse,şimdi korkuyla bekliyorum kızıl saçlı bebek onaydan geçince beni linç mi edersiniz diye :))) hi hi hi

  9. herkes öyle hitap ediyor eğer izin verirseniz bende figen ablacığım demek istiyorum ama biraz ürkünç olmuş sanki lütfen kızmayın ama siz hırkaydı kazakdı takılsanız:)

  10. Canım benim Allah gönlünden ne geçiyorsa seni eriştirsin:) Akşam vakti nasıl güldürdün beni, nasıl kahkahalar attırdın bana ve nasıl ihtiyacım varmış böylesi kocaman gülmeye… o kocaman yüreğinle ne güzel br insansın sen Figen Ablacığım, yerim ben sizi yerim:)))

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Amigurumi yavru fare yapımı

| | 0 Yorum

Örgü kedi anahtarlık yapımı

| | 0 Yorum

Örgü kordon fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Amigurumi fare nasıl örülür?

| | 4 Yorum

Amigurumi koala yapmayı öğreniyoruz

| | 2 Yorum

Amigurumi bebek yapılışı

| | 0 Yorum

Video: Amigurumi horoz yapımı (beden)

| | 0 Yorum

Video: Amigurumi Örgü Çilek Yapımı

| | 0 Yorum

Amigurumi elma yapımı

| | 0 Yorum

Motifli örgü top yapımı videolu anlatım

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü kedi tarifi

| | 0 Yorum

Amigurumi örgü oyuncak kedi tarifi

| | 0 Yorum