Pazar, Aralık 11, 2016
Bir de Kapı Süsü Yapayım Dedim, Onu da Yaptım!

22

kapı süsü
Herkese merhaba, çok maymun iştahlı bir insanım galiba. Her gördüğüm şeyi yapmak istiyorum, yapıyorum da. Ama ilk işi bitirdikten sonra kendimce başarabildiğimi görüp ikinciyi yapmaktan vazgeçiyorum. Aynen aşağıdaki kapı süsleri gibi :)
Burada da birçok kişinin çok güzel kapı süsleri yaptığını görüp ben de denemek istedim. Strafor çelenk almaya gittim ama istediğim boyuttaki objenin fiyatı çok yüksek geldi (6 TL). Acaba daha düşük fiyata maledebilir miyim diye düşünürken aklıma elektrik süpürgesi hortumu geldi. Oturduğum semtte her şeyi bir arada satan mağazaya gidip 3,5 TL’ye kocaman hortumu aldım.
Başı ve sonundaki parçaları çıkartıp, hortumu ortadan ikiye böldüm. Sıcak silikonla yapıştırınca bir hortum etti mi size iki çelenk!  :)

kapı süsü
Yine aynı yerden 1 TL’ye patik yünü aldım ve yünle hortumları, pardon çelenkleri sardım. Sonra da üzerlerini keyfime göre süsledim. İşte çelenk kapı süsleri ilk denemelerim.

kapı süsü

kapı süsü

kapı süsü

kapı süsü
Saksı evdeki eski bir kağıt tutucudan..

kapı süsü

kapı süsü

kapı süsü

kapı süsü
Çitler abeslangdan yapıldı. Üzerindeki yazı dekupaj uygulaması. Nazar boncuksuz olur mu? Elbette hayıırrrrr!!

kapı süsü
Diğerini hediye ettim ama bunu vermeye kıyamadım, kendim kullanıyorum.
Görüşmek dileğiyle.

22 YORUMLAR

  1. ellerine sağlık canımm çok güzel olmuş.. süpürge hortumu fena fikir degıl …bende evde kendım yaptım kumastan içini elyafla doldurdum istersen bakabılırsın profilime girerek :)

    biz kadınlar ne kadar halkulade varlıklarızz..çok zekiyizz çokkk….. kimin aklına gelir süpürge hortumu …süperrr :)

  2. harıka…şahaneee…bayıldımm..ellerıne saglık…sen yaparsında olmazmı:))9super olmuş….bende yapacam:))))yıne kıskandım senı canım:)))

  3. @hale-hale,sizin fikriniz de düşük maliyetli :) Hortumun artı avantajı şeklinin tam halka olması ve sizi şekil vermek için ekstra uğraştırmaması. Risk yok yani.

  4. @smyraaa,sizin çelenginizi de gördüm.Dediğim gibi bunun avantajı yapıştırmak dışında hiçbir şey yapmamanız. Neredeyse hazır gibi.

  5. Sen gel, bir gün kapı süsü ol. Bak şu hortumaa amaaan kapı çelengine:)) gerçekten yaratıcı fikrin için tebrik ederim, kesinlikleee ellerine sağlık.Bayıldım:))

  6. @ssserpil ,siz pozitif baktığınız için yapılanları şahane görüyorsunuz. Bilgisayarımda kayıtlı “şahane” işlerin :) fotoğraflarını da yüklüyorum hemen.Sevgiler.

  7. @tugbacanyurt ,teşekkürler. Fikir güzel diye abartıp bir sürü hortum almışım . Evde en az 3 tane daha var :) Mecburen onları da yapacağım artık.

  8. Harika, ben de bu halkaların ana malzemesi ne olabilir diye düşünüyordum, süpürge hortumu da olabiliyormuş, çook çok güzel, ellerinize sağlık..