bir desen iki model

-

Nevresimlere devammm…Aynı deseni kullanarak diktiğim iki farklı nevresim takımı modeli.İlk resimlerde gördüğünüz takımın yastıklarının ve nevresiminin dört kenarına çift kat fırfır çalıştım.İki de farklı model yedek yastığı var.Diğer takımı çiçekli gipür kullanarak süsledim.Çarşaflarda düz kırmızı rengi kullanmayı tercih ettim.Yine aynı kumaştan,düz diktiğim bir takım daha vardı resimlemediğim.Onda çarşaf rengi ise düz gri idi.

7 yorum gelmiş

  1. gonuldenele

    Figen ablacım yüzüm kızardı yaaa…adadenizi sağol canım.Mavişcim Konya dan alıyorum kumaşları canım.Ama Bursa malı:))Noblessecim kullandığım kumaşlar premier küçükçalık nevresimlik kumaşları.çekme solma yapmıyor ütüye çok elverişli.Öneririm .Farfinim çok sağol.güneşedoğre bu ”muhteşem ” çok değerli benim için:))TEŞEKKÜRLER HEPİNİZE….

Bir Cevap Yazın

Masa örtüsüne dantel şerit dikimi

| | 0 Yorum

Geçenlerde bir kumaşçıya yolum düştü, ucuz ve güzel kumaşları görünce dayanamadım. Özellikle aşağıda sandalyede gördüğünüz kumaşın dantel gibi şeritleri çok hoşuma gitti. Bu şeritleri aşağıdaki gibi keserek masa örtüsünün kenarlarını...