Cumartesi, Aralık 3, 2016
Bir dilim iPhone alır mıydınız? (decoden)

9

Decoden iphone 4S kapağı
Decoden iPhone 4S arka kapağı tasarladım. Daha fazlası için glia

Paylaş
gliatasarim
Bir tasarım; başkası onu kullanmaya başlamadan önce bitmiş sayılmaz...( Brenda Laurel ). Her bir tasarım, tamamen el emeği ile uzun saatler bazen günler süren çalışmalardan sonra zihnimden, ruhumdan sızıp elle tutulur hale geliyor. Bir tasarımcı için ruhunu, emeğini bütünleştirip oluşturduğu objelerin, başkalarının hayatlarında yer bulması, onların hayatlarında yeni anlamlar kazanması yani ' hayata gelmesi ' düşlerin gerçekleşmesi anlamına gelir. Tasarımlarımın hayatlarınızda daima mutlu anılara şahitlik etmesini dilerim.

9 YORUMLAR

  1. çok şirin olmuş. benim şeker gibi şekerlik çalışmama benziyor.kendi yaptıklarımdan sonra (türk sitelerinde) ilk kez sizde gördüm.

  2. @piroscraft; çok teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. Siz bahsettikten sonra baktım şekerliğinize. Çok sevimli olmuş :) 20 Kasım 2012 tarihinde, aynı teknikle yaptığım diğer tasarımları paylaşmıştım burada http://10marifet.org/yazi/kremali-pasta-tadinda-tasarimlar/ sizin şekerliğe benzer bir tane de bende var :)
    Sizinde bu tekniği çalışmanızdan mutluluk duydum. Keşke daha çok olsa! Bu arada eva çalışmalarınızı çok beğendim…

    @ecerce; sevgili ecerce yorumunuz çok mutlu etti, teşekkür ederim :)

    @shane; çılgınca, evet ama beğenmediniz mi ki acaba? :) şaka bir yana sizden gelen her yorum gün ışığı gibi ;) kocaman sevgiler…

  3. araştırma yaparken sizi atlamışım demek :(.şimdi girip bakma fırsatım oldu hepsi çook cici, çok sevimli.eva yorumunuz için ise teşekkürler :)

  4. :) Ayyyyyy her yanından şirinlik fışkırmış desek yalan olmaz herhalde ki gerçekten de öyle heryerinden bir şirinlik abidesi pörtlüyor.. Şekerler gibi yenesi yutulası olmuş ellerine sağlık Özgecim :)

  5. Aman da aman ne güzel sözler bunlar :) Çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim.
    Bu decoden olayının var bir yenilir yutulur tarafı, insan eline alınca bir ısırık alası geliyor :D

  6. Ya iyi hoş..çok başarılıda ama kimse sormamiş bunlar nasil yapiliyor diye.. :/ araştirdim biraz ama nasil yapildgina dair hicbisey bulamadim..:( bende yapmak istiyorum.malzemeleri nerden bulabilirim?o küçük şekillleri ve kremayi?yardmci olun lutfenn…

  7. Çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook muhteşem olmuş,benim böyle bir Iphone kapağım olsa,telefonumu gördükçe pasta yiyesim gelir :) Ellerinize sağlık :)