18 yorum gelmiş

  1. Bengi Abla

    projenin açıklamasında bahsettıgınız gibi , ertamin kumaş üzerine desen çalışmasınada fırsat verdıgı ıcın desen uygulaması yapılabılır . oldukca zahmetlı , ellerınıze saglık annenızın ve sızın :)

  2. kondor

    YAPILIŞINI TAM OLARAK ANLAMAMAKTA ISRAR ETTİM DESEM AYIP OLUR MU? BELKİDE BİR DAHA OKUMALIM.DEKORDAKİ UYUM HARİKA OLMUŞ.

  3. incili kiz

    çok güüzel bayıldım önceleri sakalıı ipten sandım ama bu daha dolgun ve güzel.latchhook diye bir elişlemesi var ona benz,yor.hatta shaggy diye seninkine çok benzer bişi var:)burdada nasıl yapıldığı var..

  4. kondor

    İncili kız, verdiğin bu linklerle daha aydınlatıcı oldu işlem.Sağol ne demiş atalarımız bir elin nesi var marifette paylaşımın sesi var. Iyykk satırlarıma bakamıyorum klasik bi yorumcumu oldum ben.

  5. nokturn

    incili kız linkteki modeller müthişşşş…teşekkürlerr…çocukla çocuk ben bu harika şeyi bloğunuzda görmüş,”aaa inanmıyoruumm ben de istiyoruummm” şeklinde içsel viyaklamalar yapıp not edinmiştim bi yerlere…amaa anneciğiniz olmasaydı yapamazmışsınız işteeeeee:=))))))) ellerinize sağlık hepinizin..

  6. sefa97

    benim pc de prb. var sanırım, bilmiyorum(link açamadım). akşam evden mutlaka bakacağım.umarım yapılışı kolaydır da yıllık izine ayrıldığımda mutfağıma yapabilirim bundan.müthiş güzel bişey bu…!deneyenler olursa ne olur buradan paylaşın, olur mu?

  7. alonenes

    bende de açılıyor link…ben buradan görünce sakallı ipten yapıldığını düşünmüştüm ama değilmiş…iyi fikir ellerinize sağlık…

  8. Gamy

    aaaaaaa nasıl gözümden kaçmış alalalalaaişte bir annesinin kızı dahaçok sabır ve çok emekanneciğinin o emek veren ellerinden öperim, saygılar çok…

  9. kriizantem

    Bu çok zor yaa, ama zorluğuna değmiş, nefis olmuş. Yapanın elleri dert görmesin..Tekrar ortaya çıkaran reklam için de yapmış olsada, yine de teşekkürler, bunu görmemi sağladığı için.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin

Kış temalı etamin işleme pano yapımı

| | 5 Yorum