Bir kaç hediyeleşme ve kocaman teşekkürler :)

-

eveeeetttt,artık taytay durabiliyorum kızlar…yakında yürümeye de başlarım :)))şu paylaştığım yazı bu kadar geciktiği için,ilk olarak ilgili dostların affını rica ediyorum…ama tiyatroydu,kurstu,sakatlıktı,evin badanasıydı derken, anca zaman bulabildim…şimdi hemen bakalım sepetimizde neler var? :)sevgili acemi kuzucuk…Işılım benim…canlar canı..bakın ablasıyla neler paylaşmış..harika bir magnet

ve beni en zayıf noktamdan vuran bir suluboya çalışması resim

bu teşekkürler için çok geç kaldığımın farkındayım…tekrar özür diliyorum bu zarif arkadaşlarımızdan…şimdi,verdiğim sözleri tutma sırası bende :)))

sevgili Banu ARIKKÖKsevgili Işıl TEKİNERsevgili Şule KARADENİZsevgili Saliha GÜNENÇpaketleriniz pazartesi yola çıkıyor…içlerinde ne var derseniz?seramik yollasam,tartıda çok ağır çekecekti..ben sizlere çok farklı çalışmalarımı yolladım canlar…köyümüzün iç kısımlarında,bir hanım arkadaşımın atelyesi var..orada silikon kalıplara poyester dökerek,hediyelik eşyalar yapıyor..yanına her gittiğimde,hemen kollarımı sıvayıp saldırıyorum-getirin malzemeleri,ben de yapıcam ben de yapıcam,bana ne bana ne..diye :))))kendi ellerimle döktüm canlar…aslında bu işe başlamak isterim ama,onun kullandığı kimyasalların kokuları çok keskin ve ağır..o atelyede fazla durulmuyor,hemen baş ağrısı yapıyor.dayanılacak gibi değil..beni biliyorsunuz,ucuzcuyumdur..aldım kendi döktüklerimi,eve getirip,sulandırılmış ayakkabı boyasıyla boyadım yine :)))) sonra da kurumadan hemen sildim..evet..bana eserlerinden göndersen kuzularıma tekrar teşekkürler ediyorum :)sizleri çok seviyorum :)

12 yorum gelmiş

  1. acemihobici

    canım figen ablam, küçük sürprizlerimi beğenmene sevindim, kızın olduğumdan senden üç beş yetenek kapmışım da yapıyorum işte birşeyler, iyi ki doğurmuşsun beni:))

  2. sybella

    Oh ellerine sağlık ablacım, artık arkadaşların yazılarında görürüz neler olduğunu, bu arada sana kuşlar bişi getirecekmiş ne acaba? :D

  3. Figen abla benim adresimi acele bir şekilde istedi meğer bana hediye yollamayacakmış o zaman telaşın niyeydi Figen abla?

  4. Figen abla

    sude senin adresin gelmedi :(sybellacık senden de istemiştim ama o da gelmedi..acaba ben özel mesaj yazmayı beceremiyor muyum?ya da niye gelmedi ki?sude ve sybella’dan adres bekliyorum…ama beni takan yok burda :))))

  5. Figen abla ben sana adresimi yolladım ben hiç bir mesajı silmem gitti görünüyor bende hem özel mesaj atınca sana,bize hiç cevap vermiyorsun:))Yolladım adresimi…Verdiğin link çok tatlı ya:)

  6. Figen abla

    hah..şimdi geldi sudecik…teşekkürler :)))kuzucuğum benim her an iki ayağım bir pabuçta olduğu için,bazan özel mesajlar gözümden kaçabiliyor..her dakika bir yere,birşeye yetişme telaşı yüzünden sürekli birşeyleri unutuyorum..beni affedin :)

  7. fiamma1

  8. Figen abla

    oy oy oy kurban oluruuummmm :)))ben bunlardan çok döktüm can…bunları çantamda taşırken hep kendimi müze soygunu yapmış gibi hissediyorum :))))çok tatlısın sennn :))))

Bir Cevap Yazın

Figen abla

Kumaş clutch çanta – su geçirmez

| | 3 Yorum

Kedi işlemeli clutch çanta

| | 0 Yorum

Fil desenli el boyaması el çantası

| | 0 Yorum

Çuval kumaştan çiçekli el çantası

| | 0 Yorum

Kumaş boyama keten el çantası

| | 0 Yorum

Nakış ve kumaş kombinli el çantası

| | 0 Yorum

Wayuu mochila çanta

| | 0 Yorum

Kişiye özel kumaş boyama bez çantalar

| | 0 Yorum

Ananas motifli portföy çanta

| | 0 Yorum

Kanaviçe işi clutch çanta

| | 0 Yorum

Püsküllü portföy çanta

| | 0 Yorum

Ekose kumaş ve deri detaylı clutch

| | 0 Yorum

Kot kumaştan portföy çanta

| | 0 Yorum

Kanvas çanta – inek aplikeli

| | 0 Yorum