Bir Kartopu gecesi: 2. Fikir Yumağı ödül töreninden kareler

-

kartopu örgü

kartopu örgü

İlk önce mansiyon alan güzelim işlerin sahipleri açıklandı. Aralarında çok sevgili 10marifet üyeleri de vardı elbette. Hediyelerini alan yetenekli arkadaşlarımıza bir kez de buradan tebrikler diyelim.

kartopu örgü

1. olan çalışmanın sahibi 22jale, film şeridi şeklinde tasarladığı yün hikayesi ile büyük ödülün sahibi oldu. Yeniden kutluyoruz.

kartopu örgü

Uzay çağı elbisesi kelimenin gerçek anlamıyla ışıldayan zulaltan, pozitif enerjisiyle çevresine neşe saçıyordu gerçekten de.

kartopu örgü

Bembeyaz örgü gelinliği çok ilgi çeken ssserpil, kendi tasarımı kolyesi ve uzun günün ardından kaybetmediği zindeliğiyle oradaydı.

kartopu örgü

Özellikle birbirinden nefis ahşap işleri ile tanıdığımız Hulya Gencay‘ın bu hoş çalışmasının kahramanı, bizim Ceren‘i biraz andırmıyor değil hani :)

kartopu örgü

Bu arada bu güzel çalışmaların, çok hoş bir sergi alanında izleyici huzuruna çıktığını ekleyelim.

kartopu örgü

Yün kullanarak ne sıra dışı panolar yapılabildiğine bir örnek de bu güzel portreydi.

kartopu örgü

Bir diğer orijinal pano çalışması da buydu…

kartopu örgü

Bu teyzenin şirinliği peki? :)

kartopu örgü

İlk 3 sırayı bir de bu şekilde görelim.

kartopu örgü

Bu şık gecede aldığımız plaket bizi sonsuz mutlu etti. Kartopu’na bu zarif hareket için teşekkürler!

10 yorum gelmiş

  1. ssserpil

    Oooo shane cim resimler harika..o gecenin benim acimdan tek guzel yani sizlerle olmakti…kazananlarida yurekten kutluyorum ben yine uzgun kapattim bu defa da :(saglik olsun ne diyelim demi ama:)

  2. yaseatolye

    ne kadar güzel bir organizasyon olmuş.. dereceye giren giremeyen herkesi tebrik ederim.. tabi en çok zulaltanla serpili:)

  3. zulaltan

    Sevgili Shane ,Serpil için söylediğiniz ne kadar doğru bir tespit olmuş ,otobüsten iner inmez eve değide fuara gitti yahuu ! bense komalık haldeydim.
    zaten benim İstanbul’a gidebilme hikayem kendi başına kahramanlık hikayesi sırf bu yüzden ödül hakediyom ben ya !! ahh ben o istanbul’a ne zor şartlarda gittim bir bilseler. buradaki gülümseme kartopunun değilde gündüz yaşadığım güzelliklerin eseri.
    değilse çok üzgün dönecektim İzmir ‘e
    ödül töreninden aklımda kalan tek Siz Aylin ve de Ceren hanımla tanışmam oldu.
    başka hiçbir şey hatırlamıyorum zaten ışık hızıyla ayrıldık oradan.
    keşke şu 3. tasarımı görebilseydim, yakından onu da göremedim.
    bir gün içinde otobüsten inip ,akşam tekrar otobüse binmek benim bünyem için çok fazlaydı, kendi rekorumu kırdım. izmir sınırlarında yok ben dayanamayacam ben ölüyom diye inliyordum.
    Bir daha ki yarışmaya kartopu ilk üçü açıklasın da boşuna insanlar yollarda telef olmasın canım. geçen sene kazananlar bu yönden çok şanslıydı.
    ödül töreninin tek pozitif yanı sizleri tanımamdı Aylin Hanım :)

    Hülya Hanımın tasarımı kesinlikle Ceren Hanımı andırıyor yahuuu :)

  4. zulaltan

    ne kadar kabayım kazanan arkadaşları kutlamamışım .
    ödüllerini sağlıkla kullansınlar :) onlarda eminim bu yarışmaya katılırken bir sürü hayal kurarak katıldılar.onların hayali gerçek oldu ,bakalım benim hayal hangi yarışmada gerçekleşecek.
    başka tasarım yarışmaları da çıksa şansım çoğalsa ne güzel olurdu.
    tasarım yarışmalarının sayısı keşke daha çok olsa !! bu dileğimdir tez zamanda gerçekleşsin :)

  5. munures

    her çalışma da ayrı ayrı çok güzel. dereceye girenleri de girmeyenleri de kutluyorum. hepsi de hakediyordu 1. olmayı :)

  6. mrb Aylin ve Ceren hanım! Gerçekten harika bir organizasyon ve muhteşem bir geceydi benim için.Verilen emeklerin takdir edilip ödülle taçlandırılması gururlandırıyor insanı.size ve emeği geçen herkese teşekkürler.
    Sizlerle sanal ortamda tanışıyoruz ama birebir tanışmak çok keyif vericiydi, çok mutlu oldum.
    sizi ve kartopu ekibini çok sıcak buldum.sitenizi fırsat buldukça takip etmeye çalışıyorum, etkinlikler çok güzel.3.tasarım yarışmasında ve diğer etkinliklerde görüşmek üzere…..sevgiyle kalın..başarılar.

  7. shane

Bir Cevap Yazın

shane

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi yıldız yapımı

| | 0 Yorum

Tığ işi iki renkli motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı tığ işi motif örneği

| | 0 Yorum

Tığ işi motif yapımı

| | 0 Yorum

Anlatımlı örgü motif örneği

| | 0 Yorum

İstiridye örgü nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Video: Tığ işinde trabzan nasıl yapılır?

| | 0 Yorum