Salı, Aralık 6, 2016

11 YORUMLAR

  1. ay pek hoş bunlar yahu. güzel fikir aslında. ama sağlam kapanması lazım tabi. yoksa pirinçler yerde bulur kendini. hoşuma gitti benim.

  2. ozlavinya diyor ki;Hiç benlik değil :)Yerdeyken bile saçıp savuruyorum havadakiyle hiç baş edemem :)))

    ay bende sen gibiyim geçen gün elimdeki sürahi bile kapağı çıknca tuzla buz oldu eşim diyoki elindeki sürahiye hakim olamayan buna nasıl hakim olsun aklından bilr geçirme

  3. eğer siz de beğendiyseniz şöyle yapabiliriz arkadaşlarım. her zaman kullandığımız, pirinç, şeker, mercimek, bulgur vb… değil de ıhlamur, ceviz, kuruyemiş vb… gibi çok seyrek kullandığımız üç beş şey için deneyebiliriz bu olayı. dekoratif amaçlı olur. ya ben çok beğendim. mutfağa kitap koymam tabi, yağ olurlar bir haftada ama rafımın altına kavanoz tutturabilirim. durun ankaraya bir gidip geleyim, yapıciğim inşallah:))))

  4. evet ya daha öncede gördük bu sistemi.. hep de beğendim ama düşecekmiş gibi olması korkusuna biş diyemem .. sanki banada öyle gelir gibi ama acemicimin dediği gibi az ve hafif bişiler koyarsak neden olmasın.. banyo raflarında pamuk, kulaktemizleme çubuğu gibi malzemeler konabilir..

  5. çok beyendim hemen yapasım var arkadaşlar eşime raf sipariş ettim bile altında kavonozları görünce ne hissedecek bakalım:))