Cumartesi, Aralık 10, 2016

Biraz da Takı Toka

25

TAKI TASARIM
Herkese merhaba, yazın yaklaşması ile bilekler şenlenmeye başladı. İnternette arama yaparken aylar önce aşağıdaki siteyi ve DIY bileklikleri keşfetmiştim.
…..
Bahara nasılsa çok var diye de üzerinde durmadım açıkçası. Ama vakti geldiğini düşünüp eksik malzemeleri aldım ve başına oturdum. Modelleri kendimce geliştirip üzerinde oynayarak aşağıdaki bileklikleri yaptım. Yaparken fotoğraflamadım çünkü verdiği linkte hepsinin yapılışları ayrıntılı olarak var. Bakalım beğenecek misiniz?
İlk seriyi büyük baklalı zincire organze kurdeleleri örerek-sararak yaptım. Meleksiz olmaz tabii ki !

TAKI TASARIM
Bunlar da mumlu ip örülüp sağlı sollu ya da aralara boncuk eklenerek yapıldı.

TAKI TASARIM
Bunlar bildiğiniz pul ve somun. Hani tesisatçıların sıkça kullandıklarından. Altın rengi sprey boya ile boyayıp, mat vernik sıktım üstlerine.
İşte bütün bilekliklerim bir arada. Hepsini bir arada takınca çok çok güzel duruyor!!!

TAKI TASARIM

TAKI TASARIM

TAKI TASARIM
Fotoğraf biraz flu ama idare edersiniz :)

TAKI TASARIM
Bunlar da artan malzemeler ile yapılan küpeler. Yine organze ve inci bir arada.

TAKI TASARIM

TAKI TASARIM
Kurdeleyi iple büzüp küpe aparatına taktım. Turkuaz olanı da inci ve zincirle süsledim. Her renk kıyafete göre yapılabilir. Hem çok kolay, hem de minimum maliyet :)
Görüşmek dileğiyle!

25 YORUMLAR

  1. ah ahh güzeller ama bana böyle takı incik boncuk işleri karman çorman geliyorr.. aksine takan insanlarda goruncede imreniyorum ama ben takamıyorum..

  2. ne diyorsunuz siz! yerime çivilendim, nefis olmuş. sayfada fotoğrafı gördüğümde buldum işi sanmıştım ama girince bayıldım kaldım, nefis, muhteşem, hepsini birden takarım ben de olsam. küpeleri değil tabii ;) bir çift yetsn onlara.

  3. @kahvesevmem,bu ne güzel bir yorum böyle!!Beni çok mutlu ettiniz.Bu arada kesinlikle hepsi bir arada takılmalı,küpeler hariç tabii ki:))

  4. bayıldımmmmm harıka sahaneee olmuşalrrr..ellerıne saglık…bende basladım takı yapmaya bıraz cogalsın yayınlayacagım:)))