Birbirinden çeşitli havlu kenarı modelleri

-

havlu kenarı modelleri

Havlularıma şöööyle bir baktım ütülerken, yıllardır kullanıyorum, bazıları biraz solgunlaşmış, bazılarından bıkmışım, ama hepsi de taş gibi yaa, hiç eskimez yıpranmaz mı bunlar? Alışveriş yerlerinde cicili bicili, internette süslü püslü havlularda aklım kalıyor. Hadi üşenmeyeyim dedim, topladım hepsini, yaydım ortaya, çıksın parça pinçik kumaşlarım, kurdele murdele ne varsa döktüm ortaya. Ona aplike, buna kurdele, şuna dantel derkeeen, işte bunlar çıktı ortaya :)Birbirinden değişik havlu kenarı eklemeleri ile benim de cicili bicili havlularım olduuu…..

14 yorum gelmiş

  1. ozlavinya

    Ellerine sağlık banuca ama diyorum ki şöyle hepsinin tek tek bir fotoğrafını çekseymişsin, yakından görmek isterdim :) çünkü pek çok kadın gibi ben de havlu kenarı hayranıyım. Ne kadar çok örnek olsa da doymuyorum :)

  2. banuca

    Yaaa, kızlar benim fotoğraf makinam yakından net çekmiyooor :(( Ne bileyim ben böyle fotoğraflar çekeceğimi, öylesine bir makina almıştım, Değiştirmeye bir fırsat olsun, ozaman size bol bol havlu kenarı, dantel, oya fotoğraflarım, tamam mı :))

  3. polyanna 69

    İYİ YAPMIŞSIN. GEÇENLERDE BEN DE BÖYLE ÇEKTİM HEPSİNİ. ESKİMEDEN BİR FOTOĞRAF ALAYIM DEDİM. HEPSİ ELEMEĞİ …GÜLE GÜLE KULLAN ,BİRTANECİK BANU.

  4. EMEL03

    yeni havlular almışsınız gibi olmuştur:) Ben de severim böyle yenilikler yapmayı.elinize sağlık , gayet de güzel olmuş herbiri. Daha ne olsun:) güle güle kullanın.

Bir Cevap Yazın