Birbirinden hoş 10 bileklik yapımı

-

siyah-beyaz-incili-bileklik-yapimi

Özellikle bahar-yaz sezonunda cıvıl cıvıl bileklikler takmak çoğumuzun hoşuna gidiyor. Bilekliklerimizi tabii ki kendimiz yapacağız, ne olacaktı başka 10marifet’te diyoruz ve daha önce yayınladığımız 10 bileklik yapımı çalışmasını sıralıyoruz. Siyah ve beyaz incili bu zarif bilekliği yapmak için anlatım şurada mesela.

bileklik-yapimi-icin-dugum-nasil-atilir

2. Bileklik yaparken önemli konulardan biri, temel düğümlerin nasıl atılacağıdır. Burada basit ve gerekli bir düğüm atımı anlatılmış. İşinize illa ki yarar bileklik yaparken.

orgu-neon-bileklik-yapimi

3. Zor olmayan ama özellikle birçok bilekliğin arasında çok neşeli duracak tatlı bir örgü bileklik, yapımı da işte tam burada.

zincirli-ve-ipekli-bileklik-yapimi

4. İpek kumaş ve metal zincir kullanarak bu bilekliği yapın, sonra da beyaz tişört giydiğiniz zaman takıp çıkın. Baka aksesuara hacet yok. Yapımını bu sefer video ile anlatalım.

uzeri-yazili-bileklik-yapimi

5. Üzeri yazılı bileklik mi yapmak istediniz? Hay hay. Buyrun sizi buradan alalım.

neon-renkli-bileklik-yapimi

6. Sadece ayakkabı bağcığı ve somun kullanarak bileklik yapılabileceğini siz de çok iyi biliyorsunuz.

makrome-bileklik-yapimi

7. Makrome bileklik yapımı çok keyifli, sürekli yapmak ister insan sanki. Ama onun için önce videosunu izleyip iyice bir öğrenelim nasıl yapıldığını.

rengarenk-arkadaslik-bilekligi-yapimi

8. Arkadaşlık bilekliklerinin minnoş versiyonlarını küçükken takmadık mı bol bol? Şimdi de kolundan bunun gibi güzelim arkadaşlık bilekliklerini eksik etmek istemeyenler için arkadaşlık bilekliği tarifi burada basit bir görsel anlatımla yer alıyor.

peyote-teknigi-ile-kum-boncuk-bileklik-yapimi

9. Minnacık boncuklarla harikalar yaratan kişiye 10marifetli denir. Bu güzeli bilekliğin yapımı şurada anlatılıyor. Peyote ile ilgili videolu ders almak isteyenleri ise sırayla şu videolarımıza davet ediyoruz: peyote 1, peyote 2 ve peyote 3.

boncuklu-yazlik-bileklik-yapimi

10. Tam yaza uygun cıvıl cıvıl, hafif bileklikler yapmak isterseniz bu anlatım size yol gösterecek sanki. Hadi bir bakın.

Bonus: Hiç malzemeniz filan yok ama acilen şöyle havalısından bileklik mi lazım? O zaman sadece biraz lastik toka bulmanız lazım. Gerisini videomuzda izleyin, sonuca bizim gibi şaşırın.

3 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın

shane

İnci bileklik seti

| | 0 Yorum

Jasper doğal taşlı bilezik

| | 0 Yorum

Kum boncuklardan kareli bileklik

| | 0 Yorum

El örgüsü bileklik

| | 1 Yorum

Miyuki bileklikler

| | 0 Yorum

Kumihimo bileklikler

| | 0 Yorum

Renkli arkadaşlık bileklikleri

| | 5 Yorum

Penye ipten tığ işi bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklu tığ işi bileklik yapımı

| | 0 Yorum

Paracord nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Gül işlemeli kanaviçe bilezik

| | 0 Yorum

Etamin işi bileklik

| | 0 Yorum

Mavi çiçek işlemeli bilezik

| | 0 Yorum

Harf boncuklu makrome bileklik

| | 2 Yorum