Her biri ayrı şahane 10 tığ işi modeli

-

tig-isi-beyaz-gelin-semsiyesi

Liste okumak zevkli, her yerde de örnekleri var. Bizim neyimiz eksik? Ara sıra liste yapmaya karar verdik (yapıyoruz da zaten aslında, klasik anne lafları gibi mesela). Aman yanlış anlaşılmasın, bunlar sitedeki en güzel 19 tığ işi değil tabii, yüzlercesi var zira, bunlar son zamanlara ait kısa bir araştırmada derleyiverdiklerimiz. Maksat şöyle bir arada görüverelim, dahası da gelecek. Bu tığ işi gelin şemsiyesi harcanan emek ve çok detaylı anlatımı ile her listeye girmeyi hak ediyor gerçi.

mavi-sevimli-tig-isi-bere

2. Yani bu tığ işi bereyi her görüşünde gülen sadece ben miyim merak ediyorum. Bu sevimlilik nedir Allahaşkına. Model zor da değil ama düzenleme öyle iyi yapılmış ki sonuç şahane olmuş.

tig-isi-zarif-sari-atki

3. Hardala kaçan güzelim sarı rengiyle dikkat çeken zarif tığ işi atkı, harika bir aksesuar. Yapımı o kadar detaylı anlatılmış ki, en az bilenler bile becerebilir bu işi. Süper.

kece-etrafina-mavi-tig-isi-bardak-altligi

4. Yuvarlak keçenin etrafına tığ işi basit bir motif ile geçilmiş ve ortaya bu nefis çalışma çıkmış. Fotoğraf da insanın içini ısıtıyor. Mutluluğu detaylarda bulanlara gelsin.

tig-isi-hanim-dilendi-bey-begendi-battaniye-modeli

5. Hanımı dilendiren beyi beğendiren zalim bir tığ işi motifi var ya hani… Onunla örülmüş battaniyelere bayılıyoruz. İşte güzel bir örneği, yapılışı ile birlikte burada.

pastel-renkli-sirin-tig-isi-bozuk-para-cuzdani

6. Bu tığ işi bozuk para cüzdanları da süper şirin işlerden biri. Çekim de o kadar güzel ki resmen stok fotoğraf. Herkese lazım.

kablo-karismasini-onlemek-icin-tig-isi-kilif

7. Özellikle çantada karışan kablolara karşı bir zaafınız yoksa siz de böyle bir tığ işi kablo düzenleyici örebilirsiniz sanki. Neden olmasın.

Screen shot 2014-05-14 at 2.26.51 PM

8. Tığ ile örülmüş bu kutu-sepet çok iyi bir düzenleyici olmuş. Çok da şık ve havalı vallahi.

tig-isi-kece-kendir-ipi-terlik

9. Doğal keçe üzerine tığ işi ile kendir ipi kullanılarak yapılmış ev terliğine doğrusu bayılıyoruz. Sizce nasıl?

tig-isi-mavi-pazar-filesi

10. Tığ işi pazar filesi gerçekten süper. Plastik, naylon poşete hayır, klasik fileye, kumaş çantaya evet.

Bir Cevap Yazın

shane

Örgü modelleri dekorasyon fikirleri

| | 0 Yorum

Video: Tığ işi sihirli halka nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Tığ işi motif örnekleri – cndnyprk

| | 0 Yorum

Örgü modelleri, örgü dünyası

| | 0 Yorum

Video: Örgüde eksiltme ve kol kesimi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Hasır örgü modeli nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Örgü hayvan figürlü bebek dönencesi

| | 1 Yorum

Video: Yağmur damlası örneği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Çatalla ponpon nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Zigzag tığ işi örgü yapımı

| | 0 Yorum