bitti ama sahibine olacakmı belli değil?! :)

-
örnek aldığım yelek.. yünü aldığım tuhafiyeden saolsun dükkan sahibi foto çekmeme izin verdi.. örgü bilmeyenlerede anlatıyormuş nasıl yapıldığını ben foto olsa yeter dedim çözerim gerisini dedim beni kırmadı..

eylül için yelek ördüm..
eylül için yelek ördüm..

eylülümüzün yeleği.. yeni doğmuştu başladığımda şimdi üç aylık oldu nerdeyse.. ancak bitti yelek .. bakalım ona olucakmı? :))) sizce?

14 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Ellerine sağlık çok güzel olmuş, olur bence 3 aylıksa rahatlıkla:)) giysiler çabuk küçülüyor ama yelekler hem kullanışlı oluyor hem de uzun süre giyiliyor:))

  2. bizimgibiler

    Çok cici olmuş çelebim, ellerine sağlık. Resimde büyük duruyor olur sanırım. Gerçi resimler bazen yanıltıcı olabiliyor ama örgü olduğu için esneme de yapar belki. Eylül bebek güle güle giysin.

  3. celebi74

    canlarım beğenileriniz için çok teşekkür ederim.. bu hafta sonu sahibine ulaşacak.. artık birkaç hafta bunu giyer eskitir olana kadar.. tembih edeceğim hergün giysin diye :))sizinde yorum yazan ellerinize sağlık..dendenAk sende ör.. güle güle giysin.. seninki ne kadarlık?

  4. kriizantem

  5. celebi74

    canım benim güzel dileklerin için teşekkür ederim..evet ya güzel isim değilmi.. genelde böle isimler hoşuma gitmez toprak taş su gibi ama eylül güzel.. bende beğendim..kızım olursa eylül de de doğarsa düşünebilirimhahahahanasıl olacaksa o da adam yok ortada :))

  6. kriizantem

    Benim kızda eylülde doğmuştu, ama hiç aklımıza gelmedi eylül ismi:) Ben koymadım sen koy bari, ama dikkat et aralıkta falan doğarsa, aralık koyma:)

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin
celebi74

işletme okuyup muhasebeci olmaya çalışsada kız meslek lisesinde okumuşluğu dikiş nakış örgü yani kısaca elişlerine karşı olan hayranlığı hiç bitmemiş bir insan..

Kruvaze bebek yeleği nasıl örülür?

| | 0 Yorum

Kelebek örgüsü ile bebek yeleği yapımı

| | 0 Yorum

Üçgen desenli bebek yeleği yapımı

| | 0 Yorum

Tek parça bebek yeleği yapımı

| | 0 Yorum

Yakadan başlama bebek yeleği örgüsü

| | 0 Yorum

Sepet örneği bebek yeleği yapımı

| | 0 Yorum

Boyuna çizgili bebek yeleği örgüsü

| | 0 Yorum