Bıyık ve dudak süslemeli örgü patikler

-

Bıyık ve dudak süslemeli örgü patikler yaptım bu defa da. Aslında tam bir aile patik seti oldu da diyebiliriz. Anne için dudak figürlü, baba için bıyık, çocuk için de kırmızı bağcıklı şirin patik modelleri. Aslında patiklerin üçü de farklı modellerden. Baba için daha kapalı, çocuk için ev boyu şeklinde, anne için de klasik patik modelinde ördüm. Bu kombinimdeki motifleri birçok yabancı kanaldan bakarak tekrar tekrar izleyerek (malum pek yabancı dil bilgimiz yok maalesef) çıkardım ve tam da aklımdaki kombini örmeyi başardım. İnsanın bir şeyleri kendi çabasıyla bir yerlerden örnek alarak da olsa yapabilmesi harika bir his. Kendini çok iyi hissettiriyor insana.

Eskiden olduğu gibi şimdinin de çeyiz modası olmazsa olmaz patiklerimiz. Ailece beraber giyebileceğiniz örgü patik setleri, örgü ev botları gibi modelleri gelin damat bohçanıza ekleyebilir, ya da sadece kışın gündelik giyim için patik örebilir ya da ördürebilirsiniz.
El emeği ürünlerimi uygun fiyat ve kapıda ödeme güvencesiyle sizlere sunuyorum. İstenilen renk ve numaraya göre sipariş alıyorum. Profilimden bana ulaşabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

Hilye Koparan

Calisma hayatimin sona ermesinden yani kizim dunyaya geldikten sonra evde biseyler yapip üretmek istedim ve bu ise basladim ve cok severek yapiyorum neredeyse örmeden duramiyorum 😊

Örgü yeni yıl patiği

| | 0 Yorum

Püsküllü örgü patik

| | 0 Yorum

Örgü patik modelleri – hobi ev

| | 0 Yorum

En güzel örgü patik örnekleri

| | 0 Yorum

Saç örgü motifli patik örgüsü

| | 1 Yorum

Boncuk süslemeli sandalet patik örgüsü

| | 0 Yorum

Boncuklu siyah patik örgüsü – anlatımlı

| | 0 Yorum

Papatya motifli patik örgüsü

| | 0 Yorum