13 yorum gelmiş

  1. dilevser

    bir şey itiraf edeyim aslında bolero olayını pek sevmezdim belkide giymediğim için.. Ama bu çok hoş.. Hem bolero yelek arası bir şey bu, sadece süs değil sıcacıktır valla sırtı falan… :) renk zaten süper.. valla çok beğendim, ellerine sağlık..

  2. iremmm

    teşekkür ederim.geçen gün büyük bir mağazada buna benzer bir bolero gördüm.çok hoşuma gitti,motifi değişikti ama yapımı aynıydı.ondan başlamak istiyorum bir an önce..balığıda ayrı resimlerim gerçekten çok şirin o da =)

  3. asenayagmur

    Ellerinize sağlık.Bayıldım ve kızıma örmeye kalktım:)Sizin sırtınızda 60 saydığım çift ilmek,aklımda 60 tek kalmış.Size 60 olanda kızıma 30 yeter dedim baktım dar gibi oldu 44’e kadar çıktım:)Sonuç:Ne 7 yaşındaki ne 2,5 yaşındaki kızıma oldu:)Çok uğraşmama rağmen 1 yaşındaki kızıma bile olmadı.Ama pes etmedim.Onu bir şekilde şapkaya çevirip,kızıma yenisini (düzgün sayarak)öreceğim.Hemen birazdan başlayacağım:)Böylece hoş bir bolero -şapka takımı olacak.:)

  4. iremmm

    en güzel ürünler yanlışlıkla çıkarmış.bir de şapka çıkmış ortaya bakın =)iyi örgüler diliyorum size ve şimdiden güle güle kullansın kızınız..

  5. merhabasiteye yeni üye oldum. bu bolerodan örmek istiyorum ama acemi sayılırım.İlmek sayısını ve kaç sıra ördüğünüzü anlatabilir misiniz.Teşekkürler

  6. iremmm

    valla çok uzun zaman olduğu hatırladığım kadarını söyleyeym.120 ilmekle başladım,2 ters 2 düz ördüm.boyunu istediğinz uzunlukta ayarlayabilrsinz.resimlerde de görüldüğü gibi 2 tarafından diktim sonra.

  7. embir

    ay bundan benimde var. Geçen sene hani oldukça pahalı bir mağazanın indiriminden 5 ya da 10 YTL’ye almıştım. Onun bağlama kısmını kurdela ile yapmışlardı.Kol kısmından geliyor önde birleşiyor. Modelini seven bir tanıdığım aldı benden ama hala örmedi. Boleromu istiyorummmm. Seninki de çok güzel olmuş, emeğine sağlık.

Bir Cevap Yazın