Boncuk işi otantik bir kolye yapımı

-

Bu kolyenin bir benzerini nette görmüştüm.cok begendim ve kendimede yaptım.yapımı göründüğü kadar zor değil.önce 2 adet ince misina ipine alt ve üstteki gördüğünüz siyah boncukları geçirdim.bonzuklar serbest kalacak şekilde çalışmamı kolaylaştırması ve boncukların dökülmemesi için misinaların iki ucunuda geçici düğüm attım.üstteki siyah boncuktan 20 kadar;alt siyah boncuktan yaklaşık 1.5 katı daha fazla boncuğu kenarda bırakarak orta kısmını ince boncuk teli ile 9 sıra renk renk ördüm.sadece 1.ve 9.sıranın cıkışlarında teli siyah boncuklarında içinden de geçirerek orta kısmı sabitledim.dikkat edin teller 9.sıranın çıkışında üstten 3 siyah boncuğun alttanda 9 siyah boncuğun içinden geçerek diğer bloğun başlangıcına gelmiş olacak.kolyenin ucuna istediğiniz aparatı takarak zenginleştirebilirsiniz.

12 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    eğer doğru ise insanın ego şişer mazallah.. neyse efenim iki kolye de güzel.. gönül rahatlığı ile takılıp sokağa çıkılabilir.

  2. sakagun

    Sesi’min takı kulübü sitesinde senelerce tüm takılarımızı paylaştığımızdan artık birbirimizin yaptığı eserleri tanır olduk. Bu da Sesi’min masterpiece’lerinden biridir. (Masterpiece’in tam olarak Türkçesini bulamadım. Şaheser diyebiliriz belki).Bu arada Fatoş, senin yaptığın da çok güzel olmuş.

  3. Fatos01

    aaa evet bu modeldi benim örneğim:)uzun zaman oldu..hatırlamamıştım resmi nerden aldığımı; demekki bende 10 marifette görmüşüm modeli.beğenilmesi beni mutlu etti.arkadaşlar ben yeni üye olduğumdan işlerimi yeni yeni sergiliyorum.sesi kolyen harika gerçekten.ellerine ve yaratıcılığına sağlık:)

  4. sesiber

    Aslında ben inceliğinize teşekkür ederim. Netten gördüm yaptım, demek bu zamanda büyük incelik bence. Tekrar ellerinize, gönlünüze sağlık.

  5. Fatos01

    :)sende çok incesin arakadaşım.benim fikrimi almışsın demedin ve eline sağlık dedin.asıl ben teşekkür ederim sana…selamlar.

Bir Cevap Yazın

Boncuk örme dekoratif ağaç

| | 0 Yorum

Kum boncuklardan nazar ağacı ve çiçekler

| | 0 Yorum

Kum boncuktan saksı çiçekleri

| | 0 Yorum

Kum boncuklardan gelincik çiçeği

| | 0 Yorum

Kum boncuklardan nergis çiçeği

| | 2 Yorum

Boncuk işleme papatyalar

| | 0 Yorum

Kum boncuklardan bahar menekşeleri

| | 0 Yorum

Ahşap defter kılıf

| | 0 Yorum

Boncuklardan çiçek ve yaprak yapımı

| | 0 Yorum

Boncuklu masa örtüsü

| | 0 Yorum

Boncuk örme broş ve anahtarlık

| | 0 Yorum

Kalpli el işlemeli yastık

| | 0 Yorum

Boncuk işlemeli salon takımı

| | 1 Yorum

Boncuk ağaçlı pano

| | 2 Yorum

Boncuk işinden güller – dekoratif fikirler

| | 0 Yorum