BONCUK KEMERİM

-
boncuk kemer
boncuk kemer

Boncuktan yaptığım kemeri sizinle paylaşmak istedim.Diğerleri gibi bunu da hiç kullanamadım.

21 yorum gelmiş

  1. boncuk hanim

    Belki kullanacak fırsat olmamıştır. Gündeliğe pek gitmez. Bide çok şık ve abiye olduğu için heryerde kullanamamıştır belki. Harika olmuş.

  2. miragex

    çok hoş,sade bir kıyafetle acayip şık olur,kullanmaya fırsat bulamadıysan en kısa sürede fırsat yaratmalısın bence.eline sağlık :)

  3. ozra76

    arkadaşlar o kurs bu kurs derken oturdugum yerde bir simit(mide) yapmışım kendime kemer bitince taktım birde aynaya baktım ki o kemerden çok mide ön planda .neyse sonra ikizlerim oldu.şimdi 3 yaşındalar bende artık pilates yapıyorum.inşallah kullanacağım bir davet olursa siyah bir pantolonun üzerine.hepinize yorumlarınız için teşekkürler.

  4. sesiber

    Kemer güzel ,pilates güzel. Süklüm püklüm başladığınız güne 55 dk. sonra başka biri olarak doğuyorsunuz. Sadece fiziksel değil içe dönük te çok faydalı. Nefes almayı bilmiyormuşum bu zamana kadar. Ebru Şallıyı eskiden hiç sevmezdim. Şimdi bayılıyorum o kadına. Sinir edici derecede zayıf ama bu da onun tercihi. Yarın karın günü di mi?

  5. fiamma1

    Ellerine sağlık cok guzel olmuş:) ben de ısrarla kullan diyenlerdenim, kotla bile kullanılır,boncukların cinsi pek belli olmuyor sarmışsınız cünkü ama illa şıkşıkıdım kiyafetler gerekmiyor bu tür akseuarlar için.

Bir Cevap Yazın