Çarşamba, Aralık 7, 2016
BONCUK YİNE BONCUK-1

93 YORUMLAR

  1. esinsel harika olmuş. ben de istiyorum ya bunlardan yapmak. peyote tekniği mi deniyor, yapımını öğrenmem lazım..

  2. Sevgili esinsel, hepsi birbirinden güzel ve renkleri çok uyumlu, desenlerse çok modern ve albenili… Ben bunları görünce en eski yazılarına kadar gittim ve hepsine zevkle baktım.Tabloların çokk güzel ve değerli, onları insan gerçekten satamaya kıyamaz… ellerine emeğine ve yüreğine sağlık

  3. Esinselcim, harikasın çok çok güzel olmuşlar bunlarda.ellerine emeğine sağlık.canım arkadaşım aşağıda yazdığım siteye bir bak istersen.yine burada bir arkadaşımız bu kanaviçe örneklerin bulunduğu siteyi vermişti bende kaydetmişim. işine yarayabilir veya en azından ilham verebilir.http://rushnychok.org.ua/catalogue/cat_p1.html

  4. facebookta gördüğümde bunları niye 10 marifete koymadın diyecektim bir de baktım burada.Çok beyendim özellikle kahveli bejliler benim favorim.Ancak bu kadar güzel olabilirler.Bence senin yaratıcı desenlerinde çok hoş arkadaşım.

  5. çok beğendim.bunları telle mi yapıyorsunuz,misina ile mi?rica etsem,eğer varsa nasıl yağıldığına dair verebileceğiniz bir link var mı?ben de yapmak istiyorum.teşekkürler..

  6. yorumlarınızı okuyunca hemen tarifi aradım.sevgili arkadaşlarım hepinize çoook teşekkürler.semyılcım,bana öyle bir armağan verdin ki,dünyalara bedel,canım benim:))peloşcum peyote değil,tekniğin ismini bilmiyorum.fiamma,o tablolar da çok severek yaptığım ve ilk fırsatta tekrarlamak istediğim bir çalışma.ilginizi çekmesine sevindim.sakagun, kapama yok.hem her bileğe uysun,hemde düzgünlük sağlasın diye spiral tel takma çaresini buldum.başka türlü nasıl yapabileceğimi bilemedim.nazesencin facebook a koymak gibi bir düşüncem hiç yoktu.kardeşlerim çok ısrarcı oldular.ama şimdi memnunum seninle orada da buluşabildik.hepinize tekrar teşekkürler ve sevgiler:)

  7. semyılcım,o siteye koştum baktım,tanıdım canım.oradan çok faydalandım.yine daha ayrıntılı bakacağım.hangi arkadaşımız verdiyse sağolsun,tabii sende canımcım:))birde şimdi aklıma geldi,sevgili neduk, örneklerden tanıdık gelen varmı acaba?

  8. uğraşıyorum ama, link olarak ekleyemedim.BONCUK BİLEKLİK yazın vardı ya nedukcum?işte onu kopyaladım.tabii renkler farklı olduğundan çağrışım yapmamıştır.bir de o renkler çok yakışmış.benimkiler o kadar uymadı.

  9. çok teşekkür ederim boncuk hanım.nedukcum,kareli kağıt ve kalem hep yanımda.bazan birini yaparken, aklıma birşeyler geliveriyor karalıyorum hemen.ama özel olarak başına geçmedim henüz.eskiden boyama yada kil çalışmaları için oluşturduğum, mozaik desenleri var.şimdi aklımdaki, onları karelemek.

  10. Spiral telle yapıyorsan bilek kalınlığına göre desende bozulma olmuyor mu? Bir de bu desenleri denk getirmek çok uğraştırıyor olmalı. Emeğine sağlık.

  11. bi ara nurhan hanım kaneviçe desen şablonları yayınlamıştı.Onlarda sana faydalı olabilir.Ben bi bakıyım linki bulmaya çaılışıyım.buldum ama sen zaten biliyormuşsun orayı.

  12. ayy canlarım, bana link ve desenler göndermişsiniz,ağlayacağım ne kadar güzelsiniz.çook teşekkür ederim,sağolun var olun.beni yüreklendiren, diğer yorumlar için de sonsuz teşekkürler.zaten bu işi çok seviyorum, artık yapar da yaparım:))sakagun,telin ne kadar boncuk alacağını hesaplıyorum.desenin de ortasını bulup sağa ve sola eşit dağıtıyorum.tabii bunu epeyce bilezik yaptıktan sonra akıl edebildim.

  13. esinsel bunlar tek kelimeyle harika olmuşlar.. bende kanaviçe dergileri vardı onlarda bordür desenleri de vardır mutlaka işine yararsa kontrol edip gönderebilirim istersen..

  14. çok teşekkür ederim selmacim.hem yorumuna hemde teklifine.dergiler çok zamanını alır,hiç uğraşma.ama bir yerlerde, hazır fotoğraflanmışlara rastlarsan link vermene itiraz etmem:))

  15. kara kelebek nerden buldun sen bu kitabı.Ben yeryüzünden silindiler sanıyodum. Ben de kumaş boyamaları ve hikayeleri adlı yazımdaki desenlerin bazılarını ordan almıştım. Çok harika desenler var o kitapta. Herkes bi tane edinsin derim. Benim baktığım çok daha eski bi sayısıydı sanırım. Sadece bezeme sanatı yazıyordu kitap başlığı olarak.

  16. ooo harikasınız arkadaşlarım,ne kadar teşekkür etsem azdır:))) sağolun varolun.yaparım bunlardan,yaşasın:))çok mutlu oldum.biraz daha var yaptığım,fotoğraflayayım paylaşacağım.coştum…coştum…

  17. esinselcim, canııımmm, bunlarda bir harika olmuşlar.ne kadar güzel renk uyumları var.ayrıca resimlemede de gelişmeler vaaaar:)))ellerine sağlık canım.

  18. hepinize sonsuz teşekkürler arkadaşlarım, çok mutlandım:))peloşcum,yapımını anlattım,10.cu sıradaki yazıya tıklarmısın?nedukcum evet,biliyorsun:))))aynen öyle,telin geçebilmesi için enine doğru çalışıyorum.semyılcım,evet geliştirmeye çalişiyorum. ama hala fotğraf çekimlerim iyi değil.böyle süslemek hoşuma gitti,esas görseli gölgelemeden,zıt birşeyler katmayı sevdim.

  19. Esinselcim kaçırmışım ben onu teşekkürler bakıcam hemen. Bence de öyle dondurma falan olmuyor yani söliimm..:))

  20. ayyy nedukcum,keşke koymasaymışım.galiba yaz özlemi başladı,foto da pek bi estetik:)) bi daa yapmam söz,töööbe…

  21. nedukcum, en alttaki fotonun,üstteki karesi,senin gönderdiğin desenlerden:)))) aynısını,bir sıra ilave ederek yaptım.en güzellerden oldu.

  22. kaçtım ben:))) yaşasın yeni modelim oldu.iki renkte var.hemen bakmam lazım tonları uyacak mı?görüşürüz nedukcum,çok teşekkür ederim.

  23. sesibercim çok teşekkür ederim,geç oldu ama seninde kandilin mübarek olsun.selmacım sana da çok teşekkürler,bakacağım canım:))

  24. ben de zaten onları eklemeye çalıştım ama başaramadım, bulduğuna sevindim..eğer yaparsan burda görmekten mutlu olurum..

  25. aaa nedukcum,kalp kalbe karşıymış.aklımdan sen geçiyordun.verev bileziği yaptım,fotoğrafını da çektim, ama b.sayarıma aktaramadım.benim b.sayar ile fotoğraf makinası anlaşamıyorlar.mecburen kızımınkine atıp,oradan benimkine alıyorum.kızımda yoğun bir şekilde çalışıyor,araya giremedim.bunları sana söylesem diye, içimden kendi kendime konuşuyordum:))pasaj com a ilk açıldığında bir göz atmıştım,olur bakayım canım.ama daha da önemlisi, şu güzelim keçelerini orada da göreyim.satılırlar inşallah nedukcum,çok güzeller çünkü.

  26. sibella canım benim,ben yukarıdaki yazıları yazarken,senin yorumun yoktu çok teşekkür ederim, geç yanıtım için kusura bakma lütfen:)) bak şimdi aklıma, senin sitenle ilgili muzurluk geldi!!!boncukları,iğneyi ipliği yanyana koyup öncesi…bitmişini de, sonrası diye fotoğraflamak ??? şaka… şaka…şaka…

  27. ay yukardaki 3. sırada pempeli siyahlı ne kadar güzel olmuş hiiiiii içim gitti:) hepsi çok güzel ellerinze sağlık benimde tekrar boncuğa dönesim geldi:)

  28. çok teşekkür ederim peloşcum,galiba koyacağım.denemek lazım dimi?ama önce fotoğraflardaki fazlalıkları atmalıyım herhalde.

  29. aman yapma nedukcum,o kadar da değil.ama nasıl motive oldum biliyormusun,çoook sağol.1.fotoğraftakiler ile,2.fotoğrafın,altta olanının örneği senden:)) demin pelos da gazı verdi,değmeyin keyfime:)) varolun.

  30. hep severim yapılan işlerin toplu görüntüsünü, cıvıllığını, esinsel kendine bir blog yap, bunu da banner yap. Süper görünüyorlar.

  31. Esinsel ben de Sibel ablanın önerisiyle blog yapmıştım, bence de sen de yapmalısın.. sıkı takipçin olurum. şimdiden söz :)

  32. çok teşekkürler arkadaşlarım:))sevgili cocuklacocuk, yapım aşamaları bocuk denemelerim adlı yazımda var,yukarılarda link olarak verdim.pdf ye nasıl çevirildiğini bilmiyorum boncukcum,öğretirsen yaparım:))sesibercim,ben daha bebeğim blog yapmak için.ama burada o kadar çok şey öğrendim ki,bir gün onu da yaparım inşallah:))

  33. blog yapmak için.ama burada o kadar çok şey öğrendim ki,bir gün onu da yaparım inşallah:))

    evet esinsel abla zaman geçirmeden sen bu işe koyul lütfen hadii :=)

  34. Ah esinsel çok iyi olmuş toplu resim. Arkadaşlar ben dünburada gördüğünüz tüm işlere dokunarak bakma şansım oldu…… :)))))Sesibercim ,Esinsel sana verdiği sözü tuttu gerçektendeçayımızı içerken senin içinde bir servis,ve çay getirdi yanımıza hemde istediğin gibi fincanda :)))neredeyse buradaki tüm arkadaşların kulaklarını çınlattık :)))) Zaman da malesef su gibi aktı :((HADİ esinsel blogunu aç belki bende senden cesaret alırım:))

  35. bir blog taslağım var aslında,fakat hayata geçirmeye korkuyorum.çünkü orası evimiz.gelen dosta kapımız daima açık olmalı.istemeden ihmal edecek olursam, çok üzülürüm arkadaşlar.o yüzden bu fikir şimdilik rafta dursun.ama teşvikiniz için sonsuz teşekkürler,hepiniz harikasınız,çok şanslıyım:))semyılcım hala ağzım kulaklarımda.kendimi daha mutlu,daha enerjik daha güçlü hissediyorum,iyiki varsınız canım.

  36. Ohhh bu sayfada da içtim çayımı. Ellerine sağlık Esinselim.Sen düşün bu blog işini. Yaşlanınca arşivin olur. Bizler boş insanlar değiliz, iz bırakmak lazım bastığımız yerde.

  37. ayy canııım benim, afiyet olsun:)) inşallah gerçeğini sunma şansım da olur.iz bırakmak dedin,can evimden vurdun sesibercim.tamam düşüneceğim.

  38. teşekkür ederim similing.sizin çalışmalarınız da çok güzel,şöyle bir baktım,ilk fırsatta uzun uzun ziyaret edeceğim:))

  39. ay canım benim yapmışsın ellerine sağlık,ne kadar güzel olmuş.nasıl sevindim bilemezsin:))nedukcum, başlangıçta bende ne yanlışlar yaptım ooo.uçlarına zincir yada kurdele geçir olsun sana mis gibi kolye.bilirsin altı büyük, üstü küçük boncuklarla, böyle kolye yapıyorlar,çok hoş oluyor.aslında bariz bir boy farkı da görünmüyor ama.bende gide gele yapıyorum nedukcum.evet tele geçirmek biraz zor.her seferinde,bunu geçirene kadar bir bileziğin yarısını örerdim diye söyleniyorum.ama ne yaparsın işi çok seviyorum.bundan sonrakilerin şahane olacağına eminim,tekrar ellerine sağlık canım.

  40. alçak boncuklar, çok üzmüşler seni nedukcum, kıyamam.ama ben hala ümitliyim,uygun boyları bulursan,seveceğin bir iş gibime geliyor.yine de hiç bir şey canından kıymetli değil,olursa olur,olmazsa boşver gitsin.

  41. Evet alçak boncuklar di mi sevgili esinsel ne çok aradık o alçakları:)) Eve geldim kendi kutularıma da baktım belki senin işine yarayan birşeyler çıkar diye ama malesef arkadaşım:)) Hani bir gece de bitiyordu bugün 2 gün geçti aradan bekliyorum yenilerle neler yaptığını

  42. ooo canım fiamma, genel olarak bir gecede bitiyor ama teli ve kolası da var.o nedenle, bir kaç güne sarkıyor.ayrıca çok sıkı çalışmadığım, ya da araya başka işler de soktuğum için uzayabiliyor.yenileri malesef daha hiç elime alamadım canım.ama tellenmeyi bekleyen başkaları var.bitince koyarım:))