Salı, Aralık 6, 2016
BONCUK…YİNE BONCUK

34 YORUMLAR

  1. Ohhh nihayet nazlı kızlar görücüye çıktılar.:)))nasıl arkadaşlar dediğimiz kadar var değilmi.evet tekrar tekrar ellerine sağlık arkadaşım. :)

  2. mutluyum…mutluyum…mutluyum…çok çoook teşekkür ederim hepinize, sevgili arkadaşlar.beğenmenize öyle sevindim ki,artık yapar da yaparım:)) ama şu aralar, mola vermek zorundayım,hastanede ki yavrularımız için çalışma zamanı.biliyorsunuz………….mutlu çocuklar için…………..hepinizi sevgiyle kucaklıyorum:))

  3. semyılcım naylonla çalıştığım bilezikleri de göndermiştim.ancak onların fotoğrafları iyi görüntü vermemiş,editörüm uyardı.daha sonra yeniden çekip göndereceğim.gerçi sen sormadın ama :))

  4. içimi okumuşsun sevgili arkadaşım. aklımdan geçti. amayazmadım. belki sıradadır biraz sabredeyim dedim :)))

  5. yaaaa bunlar çok güzellll…eski yazılar arasında kaybolmamalı…daha o kadar çok arkadaşın güzel işleri var ki şu arkasayfalarda….arada arşivi karıştırmak çok hoşuma gidiyor doğrusu:)))

  6. teşekkür ederim canim.gerçektende birçok arkadaşımızın çok çok güzel bakmaya doyulmayan işleri var. rastladıkça tazelemeli aslında.

  7. merhaba
    bu tığ işi boncuk örme takı çanta cüzdan anahtarlıklardan yapan satan varsa ellerindeki değişik ürünlerin resimlerini ve fiyatlarını onaysaday@gmail.com a atarsa satın alabilirim
    selamlar
    teşekkürler