34 yorum gelmiş

  1. esinsel

    hepinize gönül dolusu teşekkürler sevgili arkadaşlarım.yapılış tarifi,boncuk denemelerim adlı yazımda var.

  2. sesiber

    Sanat eseri olmuş bunlar, ellerine sağlık arkadaşım, süpersin, methettikleri kadar varmış gerçekten.

  3. SEMYIL

    Ohhh nihayet nazlı kızlar görücüye çıktılar.:)))nasıl arkadaşlar dediğimiz kadar var değilmi.evet tekrar tekrar ellerine sağlık arkadaşım. :)

  4. cadikazani

    Ustteki iki taneyi çok begendim vallahi esinselcim birde bunlari bize gostermiyorsun heee:Z hepsi çok $Iklar ellerine saglik

  5. esinsel

    mutluyum…mutluyum…mutluyum…çok çoook teşekkür ederim hepinize, sevgili arkadaşlar.beğenmenize öyle sevindim ki,artık yapar da yaparım:)) ama şu aralar, mola vermek zorundayım,hastanede ki yavrularımız için çalışma zamanı.biliyorsunuz………….mutlu çocuklar için…………..hepinizi sevgiyle kucaklıyorum:))

  6. esinsel

    semyılcım naylonla çalıştığım bilezikleri de göndermiştim.ancak onların fotoğrafları iyi görüntü vermemiş,editörüm uyardı.daha sonra yeniden çekip göndereceğim.gerçi sen sormadın ama :))

  7. SEMYIL

    içimi okumuşsun sevgili arkadaşım. aklımdan geçti. amayazmadım. belki sıradadır biraz sabredeyim dedim :)))

  8. SEMYIL

    yaaaa bunlar çok güzellll…eski yazılar arasında kaybolmamalı…daha o kadar çok arkadaşın güzel işleri var ki şu arkasayfalarda….arada arşivi karıştırmak çok hoşuma gidiyor doğrusu:)))

  9. esinsel

    teşekkür ederim canim.gerçektende birçok arkadaşımızın çok çok güzel bakmaya doyulmayan işleri var. rastladıkça tazelemeli aslında.

  10. merhaba
    bu tığ işi boncuk örme takı çanta cüzdan anahtarlıklardan yapan satan varsa ellerindeki değişik ürünlerin resimlerini ve fiyatlarını onaysaday@gmail.com a atarsa satın alabilirim
    selamlar
    teşekkürler

Bir Cevap Yazın

Keçeden kedi broş yapımı

| | 0 Yorum

Keçe fiyonk yapımı ve hediye kutusu yenileme

| | 0 Yorum