Perşembe, Aralık 8, 2016
Boncukla kalp yapımı

Boncukla kalp yapımı

9

Boncukla kalp yapımı
Boncukla kalp yapımı
Boncukla kalp yapımı
Boncukla kalp yapımı
Boncukla kalp yapımı

Merhaba… Resimlerini çektim fakat yazıyla da açık bir dille anlatmak istedim :) Bu sizi düşündüğümü gösterir. Değerinizi biliniz lütfen :D Öncelikle misina ve 19 tane boncuğa ihtiyacımız var. Fazla uzun olmasına gerek yok canım, 40 santim olsa yeter. Hatta biraz daha kısa olabilir ama rahat rahat çalışmak için 35-40 santim yeter. Misinamıza 3 boncuğumu geçiriyoruz. Haa bu arada ben elimde olan boncuklarla yaptığım için kötü oldu. Bence siz küçük inci boncuklarla yapsanız daha güzel olur. 3 boncuğumuzu geçirdikten sonra bir boncuk ile çaprazlıyoruz. Çaprazladıktan sonra bir sağa bir sola boncuk koyup tekrar çaprazlıyoruz. Misinamızın sağ tarafına 4 boncuğumuz geçiriyoruz. Misinamızı resimde gördüğümüz 6. boncuğumuzun üstünden geçiriyoruz. Daha sonra 2 boncuk daha geçiriyoruz. Resimde gördüğümüz 11. boncuğun sağından ve 8. boncuğun altından/solundan geçiriyoruz. Sağ taraf bitmiş oluyor.
Bu sefer sol tarafa geçiyoruz. 4 tane boncuk geçirip resimdeki 5. boncuğun üstünden geçiriyoruz, daha sonra 2 boncuk geçirip 17. boncuğun salondan geçiriyoruz. Son olarak da resimdeki 14. boncuğun sağından geçirioruz. Teoride bitti kalbimiz. Sağ misinayı sağdaki boncukların önünden geçirip alttaki 1.boncuğun yanına getiriyoruz. Aynı iştemi sol tarafa uyguluyoruz. Tercihe göre ince teldenden yapıp biraz sert olmasını da sağlayabilirsizin. Telefon süsü, küpe, kolye veya çantanızda süs olarak kullanabilirsiniz.
Sevgilerle…

9 YORUMLAR

  1. Teşekkür ederim iilaydaacım :D aslında karışık depğil ama ben anlatınca karışık oldu. Bulduğum yerin linki yok bende o yüzden kendim anlattım ama resmi var. Yazının altına o resmi koyarım. yapmak istersen ordan yaparsın. İlgin için teşekkür ederim :D

  2. Herkezin evindeki bi avuç boncukla denemek isteyeceği bi motif…Kalbi kim sevmezki :) teşekkür ederiz paylaşımın için ilk başlarda kolay ama gittikçe karışıyo açıkçası…

  3. Teşekkür ederim arkadaşlar :D bu bulup yaptım resmi koydum. Onaylandıktan sonra isterseniniz ordan bakıp yapabilirsiniz :D @senayatilgan senden böle bir övgü almak güzel paylaşımlarını beğeniyle takip ediyorum. Yaptığın etekler kolyeler tam benim zevkime göre :D