Çarşamba, Mayıs 24, 2017
Boncukla terapinin sonuçları :)

Boncukla terapinin sonuçları :)

14

Bu aralar takı yapımına ara vermiştim, ara vermemin sebebini hatırlayamayınca başladım yine :)

Kardeşim için :)
Kardeşim için :)

Boncuklar benim için bir çeşit terapi, istediğim gibi olmayınca çok sinirlenip bağırmak istesem de bazen, mutlu oluyorum uğraşırken…

Modellerin bazılarını esinlendim tabi ki :) Bunlar daha önce yaptığım tel kıvırma ve sarma modellerden farklı sadece kalın telin kıvrılması ile yapılıyor.. İlk işlerim olduğundan biraz acemice… Umarım beğenirsiniz siz de :)İki akşamdır bunlarla uğraşıyorum, diğerleri de bloğumda buyrun:)

14 YORUMLAR

  1. :) yazıyı ilk görüce aaa benim küpemden dedim :)sakagun teşekkürler canım..Noblesse canım çok sağol beğenmene çok sevindim.. :)akoni çok teşekkürler, bence de iyi oldu bazen bana sinir harbi yaşatsalarda boncukları takıları seviyorum.. hem yapmayı hem takmayı :)

  2. Ohhh ellerine sağlık, terapiye devam, ne de iyi gelir yaaa arkadaşım:) bizim kızlar vardı küpe yapan ne zamandır yoklar ortada özlettiler kendilerini yaa…Hepsi cok guzel olmuş iyi günlerde kullan

  3. esinsel teşekkür ederim canım, ben severim değişik modelleri :) herkes de sever aslında:)bahar yorgun canım sağol, onunla çokuğraştım zaten, iki tel bükülüyo ne uğraşması dedirtecek bir model ama ay delirtmişti beni :)çelebi74 teşekkür ederim:)gönüldenele, çok mersi :) evet rahatlatıyor gerçekten kimseye dalaşmıyorum bunlarla uğraşırken bide yaparken yerlere dağılmasa boncuklar:)

  4. fiamma haklısın dediğim gibi çok iyi geliyor.. teşekkür ederim, evet nerde bizim küpeci kızlar :)adadeniz, sağol canım, evet kardeşim torpilli mecburen, yoksa gelince hepsini alcam diyo :)orece canım teşekkür ederim, az da olsa buralardasın iyisin değil mi?zeyynep teşekkür ederim.