Salı, Aralık 6, 2016

Boncuklu bilekligim

23

bileklik
Bugün çok kıymetli misafirlerim vardı, sevgili deliisibunlar yani Selcen ve kızkardeşi bana geldiler :) Kızkardeşi de kendisi kadar tatlı.
Sevgili 10marifet ekibi size de teşekkür etmeliyim, böyle güzel dostluklara vesile olduğunuz için.
Böyle güzel bir günün akşamında da bu boncuklu bilekliği yaptım ve size hemen sunmak istedim. Bakalım beğenecek misiniz? (Tabii ki resimler yeni makinamla çekildi : ))

bileklik

bileklik

23 YORUMLAR

  1. Sevgili ssserpil, bilekliğiniz çok güzel. Ellerinize sağlık.
    Makineniz de hayırlı olsun.
    Minik bir tavsiye; tarih damgasını, ayarlardan kaldırmanızı öneririm. En azından eserlerinizi fotoğraflarken.
    İkincisi, ışık diyorum :) Makinenin flaşı ile çekmediniz sanırım, ortam ışığı kullanılmış gibi duruyor. Yanılıyor da olabilirim elbette.
    Akşam saati mi çektiniz bunu yoksa, yapıp bitirdikten sonra ertesi gün, gün ışını bekleyemediniz değil mi :) Hemen olsun istiyor tabii insan.
    Biraz daha aydınlık olmasına ihtiyaç var. Yine söyleyeceğim; ışık, ışık,ışık :)
    Işık kaynakları şuan için mevcut değişse o zaman gün ışığını ısrarla önereceğim.
    Bugün aynı bilekliği bir daha fotoğraflayın, gerekiyorsa bahsettiğim programda düzenleyin. Bakın bakalım nasıl farklar olacak ;)
    Fakat bileklik çok hoş gerçekten!

  2. serpil takılar fırından yeni çıktı diye göstermek için mi tarihi belirtin :) boncukların rengi, bilekliğin modeli çok güzel :) gliatasarımı dinlersen güzelliği iyice ortaya çıkacak :) ellerine sağlık

  3. bileklik çok hoş. gliatasarim harika önerilerde bulunmuş. ondan öğreneceklerimiz çok. hepimiz daha iyi fotoğrafçı olacağız zamanla :) elinize sağlık.

    ve böyle güzel bir buluşmaya vesile olduğumuz için çok memnun oldum. darısı daha büyük buluşmalara…

  4. seherk cim tesekkurler canım…
    sevgılı özge yanı glıatasarım senın verdıgın programlar bır harıka onunlada yaptım aynı resmı cok cok beyaz oldu sankı bı yerden alıntı resım kadar guzel oldu alıntı sanılır dıye kullanmadım ..dedıgın gıbı gece cektım evet dayanamadım..makınam yenı ayarlarını cok ıyı bılmıyorum yardımların ıcın cokk cookkkk tesekkur ederım gıttıkce daha guzel fotolar cekecem sanırım:))))

  5. bedişim tesekkurler tatlım..
    sevgılı shane tesekkur ederımm..evet glıatasarıma mınnettarım cok guzel bılgıler verıyor..ve daha buyuk buluşmalar sergıyle olur ınsallah dıyorum:))
    yagmuryuregımm tesekkurler canımmmm….

  6. Bu arada gezmelerden vakit ayırdım senin elbiseni dikiyoorum şu anda :) Yani gün içinde bir gidiyom bir parçasını dikiyorum, biraz oyalanıyorum başka bir parça :) Kabası bitti ince işe girişicem :)

  7. ahhhh senaycımmmm ,,,ellerın dert görmesınnnn canımmm benım acele etmeeee eylül e daha coookkk var…
    yaptım oldu,, tesekkurlerr canımmm resım ısını yavas yavas ögrenıyorum glıatasarım saolsun:)))

  8. şenay :) biz yağmuryürekle senin için endişelenelim sen haydi ve kuzusu gibi kiraz tarlalarında dolaş oldumu :) hadi oldu bari kirazlardan bir küpe, kolye yapsaydın da burada yayınlasaydın be :) nerdeyse 10marifet güvenliğine gidecektik şenay kayıp diye :)

  9. hahaah :) meyvelerden küpe ve yüzük tasarımları yapıyordum zulaltan :) Yine iş üstündeydik aslında ama onun fotolarını paylaşmadım burada paylaşıcam ( dermişim :) ) Azcık kayboldum geldim arada kaybolursam anlayınki yine birinin bahçesine dadandım meyvelerini bitiriyoruum :)

  10. serpilciiim, bitirip yollarsın dedim ama bu kadar çabuk dememiştim :))) Ellerine sağlık, yine çok şıkırtılı olmuş :))
    Daha büyük buluşmaları bence de organize etmek lazım.aynı illerde bulunan arkadaşlar toplaşsınlar :)) mesela başka Ankaralı olan var mı?

  11. acele ettım aksam ısıgında cektim:)) saol tatlım…bencede angara lılar toplanalımmmmm:))) bi aishe var onu bılıyorum baska varmı kızlar….

  12. Şekerleme gibi. Ne güzel olmuş. Ah bu fotoğraflar. Benim başımın belasıdır. Bir türlü öğrenemedim ışık ayarlarını. Zaten benim evimin her tarafı ahşap.. Duvarlar tavanlar, yerler.. Hep tahta rengi. Işıklı alanda fon yaratacağım diye canım çıkııyor. Çoğu zamanda “eee.. yetti artık. bir daha çekmeyeceğim. Olduğu gibi kalsın diyerek isyan ediyorum. :))

  13. brnyvz cok tesekkur ederımm…gguven tesekkurler canım …sende benım gıbı dertlısın foto yuzunden :)) ben yenı bır makına ve glıatasarımın yardımlarıyla bu sorunu asacam ınsallah:)