Boncuklu fileli hırka modeli

-
boncuklu hırkam
boncuklu hırkam

boncuklu patiğimin takımı olan boncuklu file hırkam. giymek hiç kısmet olmadı askımda dolap bekliyor.çok seviyorum aslında çok beğeniyorum ama bi türlü giyemiyorum :) nasıl sizce?

boncuklu hırkam
boncuklu hırkam
boncuklu hırkam
boncuklu hırkam
boncuklu hırkam
boncuklu hırkam

22 yorum gelmiş

  1. jeliboncuk

    Aaaa aaaaa :0 ben bu örneği çok aradım :)bi kına gecesinde gelin kırmızı elbisenin üzerine giymişti. kırmızı ip ve altın renkli boncuklardan yapmışlardı çok harika duruyodu. Elinize sağlık vallaa siyahıda çokgüzel olmuş.

  2. fiamma1

    Çok güzel olmuş ne kadarda emek vermişsiniz sevgili Bahar, giymemek haksızlık olur:) siyah bir pantalon ve bluzun üzerinde gündüz bile giyilebilir, bence de gardrop bekletmeyin:) ellerinize sağlık…

  3. baharrrrr

    aaleynaa diyor ki;bu ne ile örülüyor.tığ ilemi şiş ilemi çok merak ettim.çok şık olmuşteşekkürler aleynaa tığ ile örülüyor.jeliboncuk sağol canım :)yaprakengin,fiamma1 çok cafcaflı diye cesaret edemedim bi türlü giymeye ama sanırım yorumlarla cesaretlenecem :) teşekkürler

  4. selmatozan

    yani belki her zaman olmaz da arada kokoş tarafın ağır bastığında giyebilirsin, benim olur bazen mesela, normalde günlük giymeyeceğim şeyi aklıma eser, canım ister giyiveririm:))

  5. selmatozan

    sonuçta sahne kıyafeti değil:) aklıma eserse giyerim valla..mesela önceki sene kardeşimin düğününe aldığım bir ayakkabım var yüksek topuklu ve her yeri dore simli pullu, günlük kullanmak mümkün değil yani, kot pantolonun altına giydim süper oldu:) herkes de beğendi tabii:))

  6. fiamma1

    Bugün baktım ParkBravo sezonu açmış, simli hırkamsı etekleri sarkuk surkuk olanlarından neler koymuş neler, bence bir bak sevgili bahar,cesaretlenirsin:)))İçine tamamen siyah giy bir dene en azından:)

Bir Cevap Yazın