BORU BONCUKTAN HOŞLANANLARA ÖZEL

-
bilezik
bilezik

Boru boncuktan takı yapmaktan hoşlananlara bu bileziği yalnızca boru boncuk ve misina kullanarak yaptım.Ögrenmek isteyenler varsa anlatabilirim.

7 yorum gelmiş

  1. Noblesse

    Bilekliğiniz harika olmuş, kum veya boru boncukların işlenerek yapıldığı hemen hemen bütün takı modelleri güzel.Yapılışını paylaşırsanız sevinirim.

  2. ozra76

    tabi ki paylaşırım.bu modelde yalnızca boru boncuk kullanılıyor.iki renk olacak.biri koyu biri açık olacak,bir de misina kullanıyoruz.yapım aşamasına gelince en az 60-70 cm misina kesiyoruz.misinanın bir ucundan bir açık iki koyu boruyu takın,diger ucundan da iki koyu bir açık takın elimizde altıgen oldu .o koyu renk taktıgımız misinanın ucunu acık renk taktıgımız borudan gecirelim.simdi bir altıgen oldu bu sekilde bilegimize rahat girecek uzunlukta yapalım.daire seklinde birleştirelim.orta dolgularına gelince ben bir sıra acık bir sıra koyu doldurdum.bunu da altıgenlerin ortasından teker teker boru boncuk taktım .ama ortasını zaten dışını yapınca anlarsınız.bir de resim eklemeye calısacagım.kolay gelsin.boru ve kum boncuktan hoşlananlar beni izlemeye devam etsin…

Bir Cevap Yazın