Boşlukları doldurmak lazım

-

Buzdolabı ile duvar arasında 12 cmlik bir boşluk vardı.Malum ;Nalan boşluk affetmez ,doldurur.Trans halinde oraya göz diktiğimi gören kocam taşınırken artan prde kornişi ve artık kullanmadığımız bir dolap arkası kontrplağı değerlendirip bu ara rafı yaptı.Şimdi tepsiler sıralandı oturuyor.Yanındaki şişe rafı ise ben masumum kocamın fikri:))Yemeklik yağlarımı ve tuz kabımı koydum.

27 yorum gelmiş

  1. nalana

    ecrinefsam,keyfim yerindeyse iyi anlatırım.Bu gün de blogda yazacaklarıma bak istersen henüz yazmadım ama keyfim yerinde:)

  2. nalana

    celebi74 diyor ki;ikinizde süpersiniz ne

    Gülen yazsaydı ikinizde manuyaksınız derdi değil mi?sağol çelebim

  3. SaDeNem

    valla süper olmuş.eşinizinde sizinde ellerinize sağlık.. nalana eşinizde beceriklik konusunda size benziyor sanırım tam birbirinizi bulmuşsunuz valla:):)

  4. nalana

    Teşekkürler arkadaşlarım,kardeşlerim hatta çocuklarım olacak yaştasınız değil mi?Sizlerin ebnerjisi bana da yansıyor.Sağolun.

  5. fiamma1

    Harika olmuş, Mahmut abi harikalar yaratıyor ne diyeyim ellerine emeğine sağlık. O hobi odana neler yapacak merakla bekliyorum.

  6. azrabenn

    süper fikir bencede aynen benimde buzdolabımla canım arasında böyle bir boşluk var banada fikir verdiniz teşekürler

  7. nalana

    Azracığım sen de yaptır rahat oluyor.Ben dizlerimdeki sıkıntıdan alt dolapları çok kullanamıyorum bu nedenle çok işime yarıyor.

  8. celebi74

    nalana diyor ki;celebi74 diyor ki;ikinizde süpersiniz neGülen yazsaydı ikinizde manuyaksınız derdi değil mi?sağol çelebim

    :)))

Bir Cevap Yazın