BOY HAVLUSUNUN BORNOZA DÖNÜŞÜMÜ

-

Yaz mevsiminde tam gerekli olan şey bu olsa gerek.Çocuklarımız havuzdan çıktıklarında o havluyla başları hep derttedir.Ama havluyu bu şekilde kesip birleştirirsek hırka gibi hem bornoz niyetine kullanılır banyodan sonra hemde havuzdan sonra omuzlarından düşürmek zorunda kalmazlar.

,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,

,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,

7 yorum gelmiş

  1. boncuk hanim

    aaaa banada gereken tam olarak buydu.teşekkür ederim asyayaren.kısa bir süre önce havlularımı yeniledim ve eskilerini hiç kullanasım yoktu.koyacak yer bile bulamadım evin içinde…bu arada sana asyayaren mi diycez yoksa dilek mi bilemedim.

  2. asyayaren

    .bu arada sana asyayaren mi diycez yoksa dilek mi bilemedim.

    nasıl istersen abla ister “asya” de ister “dilek “denormalde nüfüsta dilek aslında ama hani şu göbek adımıdır nedir varya:))asya demişler ailedekilerde asya der arkadaşlarım dilek der ama ben en çok asyayı seviyorum:))

  3. boncuk hanim

    Tamam ozaman bende sana Asya demeyi seçiyorum.Eğer bir kızımız olsaydı ismi Asya olacaktı.Eşimin ve benim en favori kız adıdır Asya.Ama kısmette Çınar varmış:))Allah onada sana ve kızına da cümlemizinkiyle beraber sağlık versin.

  4. asyayaren

    yarende çok sevdiğim arkadaşımın sevdiği bir isimdi hep kızım olsun onu koyacam derdi bende asya olarak üyelik aldım kabul olmadı yarenide ekledim sonuna:))inş benimde bir kızım olurs kesin asya koyacam .buranın bu kadar doğal olduğunu bileydim kendi yaren değil dilek i eklerdim:)))))

Bir Cevap Yazın

Kartondan bebek evi nasıl yapılır?

| | 0 Yorum

Geyikli süsleme fikirleri

| | 0 Yorum

Karton kutudan çocuklara mutfak

| | 3 Yorum

Karton kutunun arabaya dönüşümü

| | 0 Yorum

Çocuk faaliyetleri: renkli yapraklar

| | 0 Yorum

Kartondan minik yeni yıl ağacı yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan rüzgar gülü yapımı

| | 0 Yorum

Kartondan çam ağacı yapımı

| | 0 Yorum

Anasınıfları için elma duvar panosu

| | 0 Yorum