Pazar, Aralık 4, 2016
Bu ayın marifetlisi…

Bu ayın marifetlisi…

28

10marifet ayın marifetlisi hediyeleri

Yeni bir ayın marifetlisi yazısının zamanı kaşla göz arasında gelmiş bile. Yaptığı ve bulduğu keçe işlerini paylaştığı yazılarıyla tanıdığımız sevgili KeceKece bu ayın kazananı oldu (tabii ki “yaptım” yazılarıyla). Bu ayın hediye paketinde, üzerinde baykuş resimleri olan bir runner masa örtüsü (biliyoruz siz daha güzelini yaparsınız ama desenin güzelliğine dayanamadık), baykuşlu minik sabunlar ve çok tatlı sabun kutuları var. Ayrıca birkaç renk kumaş ve yün keçe de paketin içindeki yerini aldı.

Güle güle kullanın hepsini sevgili KeceKece, ellerinize sağlık.

28 YORUMLAR

  1. Merhaba kazandığım için çok mutlu oldum gerçekten:) gün durgun başlamıştı ama bu haberle çok renklendi hele ki benim gibi baykuş hastası biri için bundan iyi hediye olamazdı:)
    Adres bilgilerimi nereye göndereceğim acaba?

  2. Merhabalar, kazanana hayırlı olsun. Birşey sormak istiyorum hediye edilen ürünleri nereden alabiliriz. Sabunlar, sabun kutularına bayıldım. Masa örtüsü de harika. Bilgilendirebilirseniz çok memnun olurum.
    Teşekkür ederim…

  3. @hayal_sokagi; biz bunları online olarak satın aldık, markalarını şu an tam hatırlayamıyorum, kutuları da yapıp kapattık ama sizin için bulmaya çalışırım, mesaj olarak gönderirim olur mu?

  4. Teşekkür ederim Buğra tasarım ve hayal_sokağı
    Gerçekten çok güzel şeyler seçmiş 10 marifet
    Ailesi ellerinize sağlık:))
    Sabırsızlıkla bekliyorum baykuşlarını

  5. tebrikler ;)

    ah o baykuşlar,nasıl güzeller!
    ne zevkli seçilmişler..

    Ayrıca hiç yoktan hediye vermeye sebep oluşturup,suçlu çıkmak da bu olsa gerek :(

  6. tebrikler KeceKece :) hediyeler harika, o kutulara ve sabunlara ben de bayıldım, sevgili shane, mümkünse bana da uygun olduğunuzda bilgi verirseniz çok sevinirim. benim gibi ayda 2 tanecik yazı gönderen için hediye kazanma şansı sıfır olsa da kendime alıp hediye edeyim napayım :))

  7. Fındıkkurdum , pembehobi ve munures iyi dilekleriniz
    İçin çok teşekkür ederim evet shane gerçekten
    Çok güzel hediyeler seçmiş :)

  8. Sevgili arkadaşlar, siz alasını yaparsınız biliyorum dediğim gibi ama o kadar tatlı desenlerdi ki, bunları göndermek istedim bu sefer :) Siz de cici buldunuz ya, ne mutlu bana. Hem dedim ki, runner büyükçe bir kumaş, beğenmez ise sahibi bozar, başka bir şeye dönüştürür. Eksik olmayın.

    Sevgili munures, hayal_sokagi ile de ayrıca haberleştik, şöyle oldu maalesef, sipariş verdiğim yerden bu dükkan kalkmış, sipariş detaylarımda da ne hikmetse marka adı yazmıyor da sabun, runner yazıyor sadece. Öyle olunca bulamadım ama söz verdim, size de veriyorum, eğer yeniden satışa girerse hemen linkini yollayacağım size.

  9. insanın işi 10marifet olunca gözü hep güzellik görüyor, o nedenle sizler için hediye seçerken de güzele gidiyordur aklımız. ama karşımızda bu kadar marifetli insan olunca seçim yapmak da kolay değil :D

  10. Herkese tekrar tekrar teşekkür ederim:)hepiniz için en iyi günler kullanacağımdan emin olabilirsiniz:)
    shane size de gerçekten çok teşekkür ederim yine herkesin dediği gibi müthiş şeyler seçmişsiniz bu hediyeleri seçmekte bir marifettir haksızlık etmeyin kendinize:)