Bu bizim eserimiz olabilirdi:)))

-

Haydi hanımlar binmeyen kalmasın,ON MARİFET otobüsü kalkıyor…Geçen sene başladığımız belediye otobüsünü bitirdik sonunda:P Ön çamurluğu alya ördü,farları güneşedoğrum,ön kısımda görünen hanım dilendi bey beğendi motifi gülseyhanımın,yan kısım ise sırasıyla şöyle;farfin,ayme,bellinda,mavisofra,yenihayat,favori,alonenes,acemihobici,nazesen,noblesse,figen abla,pinkly,nalana,aslı mavi,fiamma,dolunay,nrhnmrl,elifff,şirinemi ve daha adını sayamadığımız bir çok on marifetliye teşekkürler ederiz:)))Biz aramızda geyiğini yapmıştık bunun körüklü otobüs başlayalım fln diye çok eğlenmiştik ,görünce dayanamadım paylaşmak istedim:)

Link

108 yorum gelmiş

  1. ayme

    aay şu yan kısımda turuncu tarafta ne uğraştırmıştı beni.. teker içine sok, ilmek eksit aayy valla yorgunluğu üzerimde hala:))))

  2. farfin

    herkes bindimi aaa bellindayla güneşedoğrum nerde,ayme bi yoklama yapıver eksikler var kalkamıyoruz:)))))))))))))))

  3. ayme

    oooo çok eksik var ki daha.. kızlaaaar haydyiin garii bırakın elinizdeki işleri binin artık otobüse.. herkes yanındakine baksın.. yoklama yapıcaz ..

  4. Figen abla

    farfincik yorgunluktan dik duramıyom..bi düzletsene beni…oy oy oy belim…seramik ağır oldu tabi…keşke strafordan yapsaymışım :)))

  5. farfin

    hııh sazlarda geldi(fasıl ekibi ayarladım:)aymeem şu sazları garsonların yanına arka tarafa alalım:))

  6. ayme

    onlar kesin uyuya kaldı.. dedim ben geç saatlere kadar takılmayın burda diye..sanırım kahvaltı değil öğle yemeği olacack farfincim bizimki:)) bu arada fasıl ekibini ayarladım.yerleştiler tamamdır;))

  7. ayme

    evet çok sevdm..çok iyi geldi valla. kendime geldim.. ben de dinliom:)) şu bahçeden bu bahçeye salla yemeniiiiiiiii

  8. fiamma1

    Bu otobüsü nereye park ettiniz söyleyin hanımlar, gidip işime yarayacakları sökeceğim de:)))Sağ tampondaki turkuazlı parça benim haberiniz olsun:)

  9. ayme

    fiammacım sök turkuaz parçayı bin otobüse çabukk:)bulbille,bellinda,fiamma.. maviiiiiiiiş?? nerdesssssin? alyaaa?figen abla buralarda mı? superisi,nurhan.. onlar da tamam sanırım.. kıpır kıpırlarki bi sayamadım..:))

  10. fiamma1

    Böyle bir otobüsle dünya turuna cıkarım ben sizlerle arkadaşlar, ne pikniği? yatar kalkar 10marifete yazı göndeririz ”anonim” nickiyle…

  11. ayme

    ayy süper olurdu .. hayatımın eğlencesi olurdu benim için:))gülüş cümbüş giderdik..:(((yaprak sarması da yapardım, kocama da baklava, pasta,poğaça.. daha ne isterseniz yaptırırdım:(( ühühü ühhüü gerçek olsa keşkeeeeeeee

  12. farfin

    ben ankarada yaşıyorum büyük şehir belediyesinden istesek bize bir otobüs verirmi kii melih gökçek amca:))

  13. fiamma1

    Çalışıp benzini kazanacağız kızlar, gün boyu yol alır o gün ürettiklerimizle kermes yaparız en son konakladığımız yerde…. dert ettiğin seye bak mavisofracığım!!!

  14. farfin

    bak işte bu süper fikirmiş:))seyahat halideyken örgü fln örmek biraz tehlikeli olabilir ama neysee:)))))))))))))

  15. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    yaaa ne güzel olurdu :) hep beraber güle oynaşa piknik eğlence cümbüş :))) çok istedim şimdi bak

  16. farfin

    aaa tesadüfe bak bizde küsüz:))şimdi duydum ben küstüğünüzü ama,hadi kaçalım o zaman yaa napcaz küs küs:))

  17. ayme

    ayy hakkatten .. tv den takip ederler zaten, haber bültenlerinden falan sesleniriz arada.. benim barışmaya niyetim yok valla. kaçalım kızz:)))

  18. ayme

    aman kavga ettik daha da barışmadık:)))barışmıcam daa.. mavişim nerdesin kaç gündür görüşemiyoz valla:((

  19. ayme

    ya arabada hep serdar ortaç çalıyodu.. ben de kızdım yeter artık açma şu adamı diye.. sevmiyorum adamı yaa.. o da sana da bişi beğendiremiyoz dedi.. daha da kızdım .. bağırıştık.. sustuk,küstük. o susuş hala devam ediyor:D

  20. farfin

    sudan sebeplerden yanii bizimde hep böyle bazen niye küsmüştük diye oturup düşünüyorum bende:))))))

  21. ayme

    bir daha hayatı boyunca dinlemez benim kocam o serdarı.. sana yollarım canım bütün cdleri:))))boykot edicem tabi..ama ne kadar basit şeylerden tartışıyoruz di mi farfincim:)))bazen çok komik geliyor..

  22. farfin

    sonradan düşününce komikte,birde saçma bişey için küsüp küsken yaptıkları daha çok kızdırıyor beni:)

  23. nrhnmrl

    kim kullanıyo bu otobüsü ehliyeti va mı kaç yıllık şofööör öğrenmem lazım ceza yemiş mi hiç alkollü araç kullanıyor mu :)Bu kadar gürültüye şoförün aklı karışır yoluda şaşırır :)))

  24. sirinemi

    hadi millet atlayın,Türkiye turuna çıkıyoruz…Vayy süper olurdu,keşke gidebilsek…Yol giderken sürekli örer,diker,biçeriz duraklarda da yaptıklarımızı satarız.Evelallah ekmeğimizi taştan çıkarırız.Bırakın ekmeği taştan çıkarmayı böyle bir otobüsle gezersek gezi sonunda hepimiz hem ünlü hemde köşe oluruz… :)))

  25. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    benim ehliyetim var ama araba için :) bi ara otobüste alıcam diye tutturmuştum :) almanın vakti geldi galiba :)))

  26. farfin

    yook olamaaz aslaaa!!!!!!!!!!!!1 ben fransızca şarkılı bi yolculuk daha yapmayı düşünmüyorum yaşadığım sürece:))))))))

  27. fiamma1

    Kızlar bayağı gelişmiş otobüs işi:)) Nasılsa Farfinde, Aymede barışır kocalarıyla gitme fikri eyleme dönüşünce onlarda gelir güle oynaya dönüşümlü kullanırlar arabayı:)))

  28. fiamma1

    Kaçanı almıyoruz farfinciğim, arabayı kullanacak elişi yapmayan vatandaşlara da ihtiyacımız var idare et biraz! Yarına kadar ne yap et barış:)))

  29. yenihayat54

    bu kadar hatunu o otobüse doldurun,şöför uyurmu:))alimallah bütün algıları açık kalır adamın:))şöferr şöferrr sen önüne bak kardeşiM:))şöföre de bişiler öreriz artık:)kazakmı örerizz başına çorapp mı bakarız artık:=)))

  30. nazesen

    Peki ilk gideceğemiz yer neresi olsun kızlar? Lastiklerdeki gülleri de ne güzel örmüşüm çok beyemdim,elime sağlık.

  31. fiamma1

    Onları figen abla ördü nazesenciğim, yurtdışı ise letonya olsun eğer yurtici ise güneye inelim, denize de gireriz dönüşümlü:)))

  32. embir

    oooo o kadar yorum yazılmış bu durumda bu bizim eserimiz olamaz zaten haydi elleri göreyim, çalışın kızlar :))

  33. ayme

    seni unutur muyuz noblesecim:) sen de bin hemen:) biraz daha doluşalım yoklama yapcam ben yine. alya yok ortalıklarda bi de..

Bir Cevap Yazın