Bu bu nedir bu? -2

-

Yine soruyorum bu bu nedir bu? Öğrenmek için lütfen içeri buyrun :))Bu 2 şişle örülmüş bir çorap. Açık hali bu yukarıda gördüğünüz gibi olup dikilince aşağıdaki gibi görünmektedir. Bu çorabı ören bayan anneceğizimdir. Çorabın sahibesi de kujumdur.

Paylaşırsanız çok makbule geçer:
Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on LinkedIn
embir

Keçeler, ipler, boyalar kısacası renkler, eğlence, tasarım, yaratıcılık işte ben embir :)

65 yorum gelmiş

  1. sefa97

    gurban olduğumun embiri;içeri buyurmadan önce foto ya baktım… baktım… baktım…olsa olsa patiktir dedim. kıyısından tuturdun sanırım…neyse…örgü işinden anlarım…ilgiliyimdir ama bunu ilk defa gördüm ve tuttum…annenizi tebrik ediyorum…ellerine sağlık:)

  2. embir

    sefa97 diyor ki;gurban olduğumun embiri;

    Bende sana gurban olurum Işılaycım :)

    gunesedogru diyor ki;ne marifet ama… !

    Güneşe doğru sonuna ünlem koyunca kalbim sıkışıyo yahu, beğendin mi, beğenmedin mi anlayamıyorum :)

    bbuket diyor ki;süper bayıldım. kesmeleri ilmekleri falan verebilirmisiniz.

    Canım annemden öğrenince yazarım buraya. Muhtemelen haftasonu öğrenirim canım.Arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum. Yorumları annemede okuyayım mutlu olsun. Pazartesi günü nodülleri için atom tedavisi yapacaklar. Radyasyon olduğu için yanına yaklaşmamamız gerekiyormuş. Anneciğimin sağlığına biran önce kavuşmasını diliyorum.

  3. gunesedogru

    Güneşe doğru sonuna ünlem koyunca kalbim sıkışıyo yahu, beğendin mi, beğenmedin mi anlayamıyorum :)

    embirciğim hayranlık nidası olarak ekledim ünlemi… sen seçersinde ben beğenmez miyim hiç :) sevgiler…

  4. asyayaren

    çok çok geçmişler olsun … emine abla….patik güzel olmuş yaniöyle hiç kesmeden biçmeden artırıp çoğaltarak yapmak büyük marifet …..

  5. nalana

    buket diyor ki;sana cevap yazdım kılf konusunda

    bbuketciğim yazıyı bulamadım link versene.istanbuldayım,dönmedim daha.

  6. SEMYIL

    nalan hanımcım bbuket yazıyı benim buraya yazmış buldumhttp://www.10marifet.org/yazi/bu-da-firindan-makinemden-yeni

  7. kondor

    embir anne çabuk iyileş daha yorumlar okunacak, çorap var tarif edilecek, sonracığıma bebek kujuya( inş.istediğinizde) bu çoraptan örülecek.geçmiş olsun dileyim ki geçip gitsin.

  8. Sibella

    Embircim geçmiş olsun anneciğine. Ama çok sıkılmayın ben de dahil olmak üzere bizim ailenin çoğunda tiroid rahatsızlıkları var, hatta eşimde de nodül var senelerdir ilaç kullanıyor. İnşallah çok önemli bir şey değildir :)

  9. embir

    Sibelcim tahlil sonuçların da çok şükür kötü huylu birşeye rastlanmadı ama sonuçda vücuduna radyasyon verecekeler bu da beni endişelendiriyor :( İyi dileklerin için çok teşekkür ederim. Çok öpüyorum, arkadaşlar hepiniz moral verdiniz çok teşekkürler.

  10. huzurlukedi

    endişelenme,onlar işaretleyici sıvılar.radyoaktif madde içeriyorlar ama kısa sürede atılıyor.günlük yaşamımızda aldıklarımız yanında çok çok üzüleceğin kadar değil.:)üsülme sen.

  11. SUPERSKY

    yaaaa embir hanım geçmiş olsun. huzurlukedinin dediği gibiokadar endişelenme adı soğuk “radrasyon” günlük hayatta,rontgenlerde,… farkında olmadan okadar çok maruz kalıyoruzki hiç merak etme emi. allah tekrarından vedeçaresiz olanından hepimizi korusun.bende epeydir bualarda değildim. bir sürü mesajlar var hangisini okuyacağımı şaşırdım. vallabu çoraplarda çok güzel ben aynen “kedi ciğere bakar gib”oluyorum bu sitede.neyse baştan eskilere doğru okumaya gidiyorum belkibir başka yorumda karşılasırız…..

  12. embir

    valla karnımda acıktı ki sormayın, blogger kapanında benim blogları worspresse taşıdım hala uğraşıyorum. Off açım, yorgunum, asabiyim :))

  13. bbuket

    ya kızlar bu blogger neden kapanmış yada akibeti ne olur bileniniz varmı? Birde oraya buraya taşıdım falan diyorsunuz ben onlarıda beceremem napçam yaa. gitti gider dönermi bilmem.

  14. embir

    canım wordpresse taşınmak zor değil. Bildiğim kadarıyla blogger mahkeme kararıyla kapatılmış. Yaşasın özgürlük :(

  15. saatoniki

    valla bbuket 10 $ karşılığı bloglarınızı gösteriyorum..yani en azından fotolarını çekip koyarım buraya hasret giderirsiniz..10 $ banka hesabına giriyor..adresi veriyorsunuz ve tatatataaaaam :)hizmette sınır yok efenim..

  16. embir

    s12cim ben kendi bloglarımı görebiliyorum, nasıl oluyor bilemedim ama başkalarınınkinde sayfa görüntülenemiyor yazıs çıkıyor bende anlamadım nasıl oluyo bu iş? kujular’ı da açabiliyorum embir’ı da

  17. Sibella

    Ben de hotspotshield diye yabancı bir program indirdim internetten, şimdi ordan çok rahat girilebiliyor bloglara ve youtube’a da. Arama motoruna yukardaki ismi yazıp aratın ve siteyi bulup yükledikten sonra internete girerken bu programın üzerine tıklayarak girerseniz herşeye rahatlıkla girebilirsiniz. Dün bir ara panik yapıp wordpress’den isim aldım ve blogumu oraya aktarmıştım ama bu durumda gerek kalmadı sanırım:)

  18. embir

    ah sorma sibelcim bende yaptım o işi :)) hem de iki blogumu birden taşımıştım :)) oldumu benim 4 blogum :))

  19. nalana

    vay be millet ne zengin blog dördüzü filan ….ama bendede dağ evi vaaar,kocamın çeyizinden bir baraka var(dı kaldı blogspotta)iki de blogspotta vardı yani ekonomik krizden önce ben dehali vakti iyi bir blogcuydum.

  20. embir

    Nalan abla sizde maşallah yani:)) hani mail adresi alırkende yaparım bunu aynı ismi hem yahoo da hem hotmail de hem gmailde alırım benim bloglarda öyle oldu 3 farklı blogda kujularım oldu :))

  21. lilacsmell

    Canım annene çok geçmiş olsun,geçen sene benim annemde de çıktı ama şu an ilaç kullanıyor maaşallah bir sorun yok,üzülme,acil şifalar diliyorum, ben de çoraba bakacaktım şimdi gördüm, elimdeki boyunluğu bitireyim de ben de yapacağım

  22. embir

    canım benim teşekkür ederim. Daha sonra annemden de öğrenir yazarım buraya ilmek sayısı vs nasıl oluyormuş

  23. esinsel

    cok cok gecmis olsu embircim,insallah en kisa zamanda atlatacaktir,moralinizi guclu tutun canim.corabi bende denemek istiyorum,cok guzel olmus.

  24. embir

    taşınmasaydın keşke az önce craft women da okudum belki bir kaç gün sonra blogger açılacakmış. Kararı bekliyoruz.

  25. embir

    ilginize teşekkür ederim, 15 mg kapsül şeklinde vermişler bu sefer, diğer hastaların ki daha yüksekmiş. Dozu az olduğu için çok şükür etkilenmemiş. Herşey yolunda. Bakalım 1-2 ay sonra kontrole gidecekmiş, işe yarayıp yarmadığını o zaman göreceğiz.

Bir Cevap Yazın