Bu da benim Biblo Rafım…dı

-

aytacrafts ın biblo rafı nı görünce ben de benimkini paylaşayım dedim. Minik biblo biriktirmeye aytacınkine benzer bir raf ile 1972 lerde filan başlamıştım. 1980 lere geldiğimizde raf yetmemeye başladı. Ağabeyim işi ile ilgili fuarda malzeme sergilemek amacıyla tavanlara yaptırdığı ahşap kafeslerden birini fuar bitiminde bana getirdi, sana ancak yeter bu dedi. Geçen yıla kadar duvarımdaydı, evden eve taşınırken ilk bu biblolar toplanırdı, herbirinin anısı ayrı, baktıkça sanki okuyorum. Ama bu ev ahşap olduğu için kapılar biraz hızlı kapatılsa duvarlar titreşiyor ve benim biblolar patır patır dökülüyordu, yapıştırsam temizleme olamıyacağı için rafı kaldırdım, biblolarda orada burada duruyor. İşte biblolarım ve geridönüşüm rafım (bodrumda duruyor)

17 yorum gelmiş

  1. sakagun

    Wow diyorum, başka diyecek bir şey bulamıyorum. Bir ara Kinder Sürpriz biriktiriyordum. Camdan raf yapmıştık biz de. Temizliğe gelen bayan sonunda isyan etmişti. :D Onu hatırladım şimdi. Resmini bulabilirsem yüklerim.

  2. glin

    Benim biblo rafımın bana gelişi 1982 kışına rastlar.ben de ekleyeyim,paylaşım olsun.Hatta gruplaşalım aramızda.Şöyleki,Evinde biblo rafı olanlar-olmayanlar-olmasını isteyenler ve asla bu gibi işlerle ilgilenmeyenler diye..ne dersin Banuca?

  3. banuca

    Ama ben bu biblo rafımı kaldırmak zorunda kaldım ya :((Titreşmeyen bir yer bulunca yeniden koyacağım ama :))Temizliği bana zor gelmiyordu, iki ayda bir filan geniş bir leğende ılık sabunlu su hazırlayıp hepsini içine dolduruyordum, şöyle bir karıştırıp gazete kağıtlarının üzerine çıkarıyordum. Gerçi tekrar dizmesi birkaç saatimi alıyordu ama her birini elime aldığımda onunla ilgili anılar aklıma geliyor, tazeleniyordu hafızam. Ayyy özledim ben bibloluğumuuuu :((Herkez biblocuklarını resimlesin hadi, ben çok severim….Ama glinciğim, hükümet gibi insanları gruplara ayırmayalım :))

  4. Rengin Efendisi

    Çok hoşmuş gerçekten. Bence de önüne cam yada pleksiglas kestirip dökülme sıkıntısı olmasan kullanabilirsiniz.Hem temizlik süresi de azalır. Bence bu güzel raf bodrumda çürümesinn:)))

  5. Daliya

    banuca, çok güzel duruyor mutlaka çıkar bodrumdan biblolar yere düşmesin diye cırt cırtlımı yapsak yoksa kancalı, mıktanıslı .. Darbelere karşı sabit duran istendiğinde çıkarılıp, temizlenen yerleri değiştirilebilen bir form düşünülebilir.

  6. mugearikan

    Banucaaa bu harikulade bir koleksiyon!!!!müthiş güzel duruyor, inan ben o fotoğrafa bakmaya kıyamadım sen nasıl kaldırabildin wah:o(Çok güzel fikirler gelmiş, o canım güzel ahşap evinin o köşesine geri dönsünler biz de keyiflenelim…Sevgiler.

  7. mugearikan

    ya bir yazı nasıl tutuluyor? uf sağa baktım sola baktım göremediiim:o(( duyurulu ben bu yazıyı tuttum valla, bibloları da rafı da, hele hele ahşap evi en çok tuttum.

  8. banuca

    mügeciğim, yazının başlığının yanındaki sarı yıldıza tıklıyorsun, tuttum yazısı tutuldu ya dönecek, bir daha tıklarsan iptal oluyor.Tamam çıkartacağım yeniden eski yerine takacağım ve yerleştireceğim ilk fırsatta, zaten ben de özlediiiim.

  9. acemihobici

    harika birşey bu banum, tozunu alması zor da olsa sen yerleştir yine canımın içi. bu arada çektiğin resimlerden gördüğüm kadarıyla evinin içine de dışına da bayılıyorum, tam benim istediğim ahşap ev, o güzel evinde mutlu günlerle otur anacığın ve bıdıcığınla inşallah….

  10. banuca

    güneşedoğru, teşekkür ederim, başkaları benim bu kolleksiyonuma zevk değil eziyet diyor:))acemiciğim, yerleştireceğim, tamam, evim bir ahşap kulübe işte, benim gibi içi dışı bir:))

Bir Cevap Yazın