Bu da Benim Kokoş Abajurum

-

el yapımı abajur
Sevgili arkadaşımız yaptım oldu’nun kokoş abajurunu o kadar beğendim ki, onunki kadar güzel olmasa da benzerini yapmaya çalıştım…
Yalnız ben kumaşla yaptım, artık perde parçalarıyla. Ve ne silikonla ne de uhuyla yapıştıramadığım için parçaları dikerek tutturdum. Bakalım yaptım oldu ne diyecek? :)
Sizlerin fikirlerini de merak ediyorum.

el yapımı abajur

el yapımı abajur

10 yorum gelmiş

  1. senayatilgan

    Sen de yapmışsın seninki de olmuş serpilcim, (Ama laf aramızda seninki hakikaten kokoş olmuş :)) Daha sıkı duruyor, çok parça var anlaşılan o abajurun üzerinde.. Ellerine sağlık..

  2. ssserpil

    tesekkurler canım..evet ben çok sevıyorum kokoş şeylerı:)))çok fazla kumaş kullandım perdecı arkadasım bol bol verdı artık parcalardan saolsun:))9yaptım oldu görmedı daha demek bakalım ne dıyecek:)))

  3. AyseBerin

    çok hoş olmuş ben çok beğendim silikonla çok daha kolay olurdu işiniz böyle dikerek yormuştur sizi ama sonuç harika elinize sağlık..

  4. YAPTIM OLDU

    ssserpil beğenmez olur muyum hiç? Siz fikri geliştirerek başka bir güzellik yaratmışsınız.Eminim elle dikerek de benden daha çok uğraşmışsınız.Ayrıca pembeyi araya ekleyerek de hareketlendirmişsiniz
    Elinize sağlık.
    Sevgiler :)

  5. ssserpil

    ahhh cok tesekkur ederım yaptım oldu..fıkrın sahıbınden övgu almak ınanılmaz mutluluk verıcı..senınkı kadar guzel olmadı ama tam benı yansıttı sanırım:))benım ıgıbı çok kokoş:))))

Bir Cevap Yazın