Salı, Mayıs 30, 2017
Bu da Sonbahar tacı desem olur mu ki :)

Bu da Sonbahar tacı desem olur mu ki :)

31

Uzun süredir yapılan harika işleri iç geçirerek takip ediyordum geçen gün dedim bende bir taç hazırlayayım, kurdelelerimi döktüm ortaya:) Yapımı fazla zor değil ama güzel olması için bayağı uğraştım:) Özellikle kahverengi tonlarında olmasını istemiştim zaten, tesadüfen bulduğum sararmış yapraklarda çok güzel uyum sağladı… Diğer fotoğrafları da bloğumda, bakalım beğenecekmisiniz…

31 YORUMLAR

  1. bloguma bıraktığın güzel yorum için ayrıca teşekkürler jeli boncuk..ben seni uun zamandır takip ediyordum..pasajını da gezdim ve dükkanıma ekledim…hepsi harika

  2. Sevgili Jeliboncuk cok guzel olmuş ellerine saglık:) Derya baykal gormesin bunları tam onluk çok da yakışır valla:)

  3. fiammacım çok teşekkürler:):):) Derya Baykalda görür inş bigün:pbaharcım teşekkür ederimm olsun geç olsun güç olmasın:):):)

  4. olur harika olur hemde. Tonlar, saten dantel karışımı, yaprak herşey çok güzel çok uyumlu . Ayrıca fotoğrafta bir o kadar güzel. Tüm yarışma çalışmalarına toplu bakmaya çalışıyorum şimdi ve yapılan emek kadar fotoğrafında önemi var diye düşünüyorum. Ellerinize sağlık.

  5. ay çok güzel olmuş.kahverengi tonlarını hiç sevmem aslında ama bu bi başka olmuş.kapalıyım ama evde takmak için benzer bitane yapsam ayıp olmaz di mi :)aynısından yapmam zaten biraz değiştiririm o zaman ayıp olmaz:)

  6. dikkat ettiniz mi arkadaşlar, yorumdan çok tutan var. 26 kişi yorum yapmış (şimdi 27 oldu), 41 kişi tutmuş…. 41 kere maşallah sana…

  7. hııııııı, ben istanbuldaydım o zaman, kaçırmıştım yarışmayı, o yüzden cahil kaldım tabi, bir de heyecan yapıp “dikkat ettiniz mi arkadaşlar…. 41 kere tutulmuş…..” yazıyorum saf saf:)))