22 yorum gelmiş

  1. bakmışsın ve oraya da yorum yazmışsın sağol.Zamanında o gemiye beymenden bir takım elbise teklif edilmişti.tabi beymen de beymendi o zamanlar bir elbise iki maaş demekti:)))

  2. Zabun o beyefendi 31 yıdır bana tahammül ediyor gerçekten sabırlıdır:))))diğer işlerini gördün mü? ilgini çekebilir

  3. Bloguna birkaç şey yazdım, ama buradan tekrar tebriklerimi gönderiyorum becerikli ve sabırlı eşine nalancığım.

  4. Eşim hepinize teşekkür ediyor ,bir de kırılmadan önceki halini görebilselerdei daha çok beğenirlerdi diyor.

  5. yeniyol,sana tüyo vereyim.gemi önce dışarda imal edilip sonra şişe ağzından girebilecek parçalanıp maşalar cımbızlar vb gibi yine eşimin imal ettiği aletimsilerle şişenin içinde yeniden montajlandı.bu yüzden 3 ay sürdü

  6. Nasıl birşeydir bu böyle, harikaaaaaaaa. Nalan abla ben hem sizin hem mahmut abinin öğrencisi olmak istiyorummmmmmm. Bunun için ankarayamı taşınmak lazım. Kimbilir belki birgün taşınırım gerçekten, o zaman benden kurtulamazsınız:)

  7. Onarması mümkün değil,yani yenisini yapmaktan daha zor .Hatta imkansız.Girdiği gibi çıkamaz çünkü içerde yapıştırıldı,sökülemez.Parçalayıp sökülöerek çıktığında yerine yeniden koymak mümkün değil.Yenisini yap dediğimde de gülüp geçti.Çünkü bir yaptığını tekrar yapmaz.Ben de yaptığım bir şeyi bıkana kadar yapmak isterim.Sanırım zenaat ve sanat burada ayrılıyor.Yeni bir gemi yapmasını bir daha teklif edeyim bakalım.Şimdi eldeki teknik imkanlar da fazla.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum