Bu ipi bulun bana lütfen:))

-

Arkadaşlar bu fırfırlı ipten varmı burdada,bileniniz varmı,bununla harika şeyler yapılır tamamlanmış halini düşünüyorumda,bu ipi bulmak istiyorum lütfen yardım.

Link

14 yorum gelmiş

  1. Benden

    Durun durun yetiştim : ))Farfincim, baktım hangi şehirdesin diye… Hadi yine iyisin : ))Ben bu ipin aynısının hem de çok güzel renkli olanlarından Denizciler’de bir yüncüde gördüm.Ama hala var mıdır bilmem…Bir ebrulileri vardı , tonlarını görsen bayılırsın :))

  2. hobizu

    bu kış bunlardan çok vardı benim anladığımsa hani marullu atkı yapılıyorduya onu düz örmüşler galiba..

  3. findikkurdum

    adını bilmiyorum ama yüncülerde ben de cok gördüm.farfin ankaradasın sanırım,kızılay izmir caddesindeki moda yün de görmüştüm.ama bi kaç sene olmuştur oraya gitmeyeli :)

  4. Ditay

    gerçekten güzelmiş.adını öğrendiğinde ya da aldığında adının bizimlede paylaşır mısın farfin.paylaşımın için saol buarada….

  5. upsydaisy

    ben de bu ipten çok şey ördüm en son iki tane boyunluk yaptım değişik bir örgü stili var burda boyunlukarım.Anchor dergisinde bu ipten hediye veriyor “anchor farbela” ismi diğer markalarda da vardır mutlaka.

  6. Figen abla

    aaaaa!kızlar bu ip var piyasada!hatta burada bile var..annem habire örüp duruyor…ben sadece adını bilmiyorum…annem gidiyor yüncüye,raflardan bakıp,-şunu ver…diyerek şahane iplerle dönüyor eve…bundan da almış ve bizlere fular örmüştü…

  7. sybella

    Marul fular örülüyor bu iplerden farfinim, ama genelde ebrulileri var, Yiğit yün düğme de var bunşardan hatta turkuaz rengi vardı tek renk olarak, oraya bir bak istersen canım…

  8. farfin

    yaşasın ya çok sevindim,peki ben bundan yastık kılıfı örsem olurmu ne dersiniz,dayanıklımıdır olurmu

  9. celebi74

    geçen yıl örmeyen kalmadıydı bunlardan istanbulda trabzonda mersinde (bizim akrabaların olduğu heryeri yazdım) :) bulursun bulursun yüncülere söyle olmasada getirtirler bir yerdenolur tabi yastık kılıfı harika da olurrrr valla süper fikirrrr

Bir Cevap Yazın