Cumartesi, Aralık 10, 2016
Bu ipi bulun bana lütfen:))

14 YORUMLAR

  1. Durun durun yetiştim : ))Farfincim, baktım hangi şehirdesin diye… Hadi yine iyisin : ))Ben bu ipin aynısının hem de çok güzel renkli olanlarından Denizciler’de bir yüncüde gördüm.Ama hala var mıdır bilmem…Bir ebrulileri vardı , tonlarını görsen bayılırsın :))

  2. bu kış bunlardan çok vardı benim anladığımsa hani marullu atkı yapılıyorduya onu düz örmüşler galiba..

  3. adını bilmiyorum ama yüncülerde ben de cok gördüm.farfin ankaradasın sanırım,kızılay izmir caddesindeki moda yün de görmüştüm.ama bi kaç sene olmuştur oraya gitmeyeli :)

  4. gerçekten güzelmiş.adını öğrendiğinde ya da aldığında adının bizimlede paylaşır mısın farfin.paylaşımın için saol buarada….

  5. ben de bu ipten çok şey ördüm en son iki tane boyunluk yaptım değişik bir örgü stili var burda boyunlukarım.Anchor dergisinde bu ipten hediye veriyor “anchor farbela” ismi diğer markalarda da vardır mutlaka.

  6. aaaaa!kızlar bu ip var piyasada!hatta burada bile var..annem habire örüp duruyor…ben sadece adını bilmiyorum…annem gidiyor yüncüye,raflardan bakıp,-şunu ver…diyerek şahane iplerle dönüyor eve…bundan da almış ve bizlere fular örmüştü…

  7. Marul fular örülüyor bu iplerden farfinim, ama genelde ebrulileri var, Yiğit yün düğme de var bunşardan hatta turkuaz rengi vardı tek renk olarak, oraya bir bak istersen canım…

  8. geçen yıl örmeyen kalmadıydı bunlardan istanbulda trabzonda mersinde (bizim akrabaların olduğu heryeri yazdım) :) bulursun bulursun yüncülere söyle olmasada getirtirler bir yerdenolur tabi yastık kılıfı harika da olurrrr valla süper fikirrrr