Bu örtü iki cam arasına sıkışmış.

-
evde kalmış saten ,biraz da  naylonumsu tül  ve  altın sarısı pul
evde kalmış saten birazda naylonumsu tül

Bu zigonlar çit camlı.Cam altında kaldıkları için örtüler de , kirlenme ve kırışma olmuyor.Örtüyü ser,kaldır derdi de yok.Saten ,yumuşak olduğundan büyük sehpa örtüsü de yapılabilir.Yaparken çekilmiş resimlerim yok , daha sonra bloğumda resimli yapılışını detaylı anlatacağım.

55 yorum gelmiş

  1. Aslı’cım bu modeli inan çok kullanıyorum.Kare kumaşlar hazırlanıyor ,içinde kare kağıt oluyor,ütülüyorum izi çıksın diye…..Bayağı 3_4 işlemi var.Bloğuma koymayı düşünüyorum.Kırk yama yastıklarda da yuvarlak daireler hazırlanıyor..vs..Güzel oluyor sanırım.Beğendiğin için teşekkürler.

  2. valla cok ince isleri yapamıyorum mavi sıcak tüm enerjimi aldı götürdü bi sürü sey var yapmak istedigim:)) ponponlardan paspas basladım ay.

  3. Mavişimmmmmm ben 2 saattir marifeti dolanıyorum bir Aslıyı yakaladım .Onunla kitap muhabbeti yaptık.Gülseyhan iyiki Heidi yi yazmış.Sen neredeydin.İftardan sonra gece girerim.

  4. icmez olurmuyum cayım kahvem arkadaslarımlada ailemlede ve kitaplarımlada:)) bahcedeyiz genelde simdi daha güzel oldu bahcemiz.

  5. Benim için de çay iç,şöyle ağaçların,çiçeklerin kokusunu da içine çek.Refarandumu bekliyorum,annemlere gideceğim kızımla .Annemin bahçesi de çok güzeldir.Kesinlikle orda çay faslı,bükme…oh……..

  6. ay afiyet olsun ne güzel. bizim bahcemiz öyle cok büyük degil sibelim ama nefes alıyoruz iste.referandum 12 eylül degilmi?

  7. 100 yıl beklemeyin bence sibelim:)) kaldıki teknoloji bu hızla ilerlerse 10 yıl sonra nerede olacagımızı ve neler olacagını tahmin etmek zor degil:)

  8. Dedin doğru çok hızlı yaşıyoruz,teknolojik olarak.İnan herşeye alışmaya çalışıyoruz.Ben bile şu bilgisayara sadece gazete okumak için girerdim.Ama şimdi kendimde ilerleme görüyorum.

  9. Bu havalar bizi bile çarpıyor maviş.Aman ha çok dikkat et.Bil hassa ceryana.Beni yıktı yeni kalkmıştım.Bu günde Çağla nın boğazı ağrıyordu.Annelik hiç bitmiyor.

  10. :)))) çok güzellll bi duyguu hiç bitmesiin ablacımm ALLAH sabır ve şevkatt en fazlasından versin içime ki layıkıyla bakıyimmmm:)))bbende küçügü götürdüm bugün onunda bogazı agırıyomuşş soguk suyu çok içtiler demek:))))))))))

  11. annemlerle oturuyorum sibelim de:)) bekarmıyım orası biraz karısık:)) bilgisayarlar bizleri hergün biraz daha ileri götürüyo iyi yöndeyse sorun yok tabi. mavi gecmis olsun ya üzüldüm bebise((

  12. ablacım ellerine sağlık blogunda görmüştüm bunu eklemeni bekliyordum gerçekten çok harika olmuş emeğine sağlık, asmaaaaaa ponponların makiinesi mi var sende

  13. Noblesse son yazımdaki hafif mi hafif ucuz mu ucuz da ki masa dan kalan artıkları onun içine koydum. (pazardan 1TL ye aldığım dantel ama naylon ipten)Ama gerçek dantel motifte konabilir.Dantelin ağırlığı her zaman farkedilir değil mi?

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

İğne oyası ve boncuk işlemeli kese yapımı

| | 0 Yorum

Nakış malzemeleri nereden alınır?

| | 0 Yorum

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum