bu patiğin teki nerdee

-

çok tatlı bir arkadaşım fikri verdi beni gaza getirdi..şöle yap böle ör diye,taktı kafama.bende gece oturdum örmeye başladım,ortaya bu model çıktı..tekini yaptımda öteki tekini nasıl yapacam bilmiyom şimdi.)) o kadar uydurmasyon olduki:))kendi ördüğümü otorup inceleyip sayıp yapacam galiba.))Allah kimseyi bunatmasın.))arkadaşım fikri verdi çekildi köşesine:))beni derdi gerdi.))cnm arkadaşım benim:))

yenihayat54

3oğlum ver 1 kocamdan(herkesin bir kocası var gerçi:))ayrıca şükür bir taneler,birkaç tane olsa kim çeker onları:)) vakit buldukça yaptığım hobilerimi sizlerle paylaşmak için burdayım..

23 yorum gelmiş

  1. yenihayat54

    dekolte aklıma gelmemişti sesiber,yazlık patik diyordum..teşekkürler..ama cnm sıkıldı,kendimi kabahat işlemiş gibihissettim arkadaşın yorumuna..belki çok marifet gerektiren bi iş değil ama..emeğe saygıya ne oldu…

  2. boncuk hanim

    Abiye ayakkabı görünümü var. Alt yere basan kısmı böyle delikli değil dimi. Ozaman pek işe yaramaz çünkü. Bu haliyle şık patik olmuş ama.

  3. marvil

    bence de çok şık olmuş.etek giyildiğinde ince çorabın üstünde çok şık duruyo özellikle bu tarz patikler.ayrıca marifet elde olduğuna göre bu da elde yapıldığına göre marifettir.(nasıl tez ama:) bunun tartışılması bile tuhaf.mavilibeyazı da esefle kınıyorum.

  4. YASLIdegilYORGUN

    sırf size yorum yazmak için üye oldum,emeğinize sağlık değişik bir patik emeğe saygılı olalım,beğenmeyenlerinde marifetlerini burada görelim.Bende mavilibeyazı esefle kınıyorum.

  5. yenihayat54

    teşekkürler arkadaşlar..patiğin alt kısmı dolgulu,üzt kısmı gibi havadar değil.tabanı güzel tutuyor..tekini gönüldenele bulmuş saolsun:)YASLIdegilYORGUN diyor ki;sırf size yorum yazmak için üye oldum.çok teşekkürler,beni onurlandırdınız..aramıza hoşgeldiniz..her zaman beklerim..

  6. embir

    canım patiğini blogunda görünce çok beğenmiştim. Marifetlerini ise blogunda ya da burda zaten bizlerle paylaşıyorsun. Yani senin nasıl becerikli olduğunu bizler biliyoruz. Emeğine sağlık canım

  7. yenihayat54

    teşekkürler embir..biri kuyuya bir taş attı ama çıkarmasını beceremedi..önemlideğil..sizlerin sayesinde bana şevk geliyor..üretmeye devam..herkese teşekkürler..sizlerinde ellerinize emeklerinize sağlık..

  8. boncuk hanim

    Çayımı da kahvemi de şekerli severim:DAzönce gittim gezdim ,diğer patiklerinde birbirinden güzel. Hatta yorum bırakayım dedim ama galiba becerenedim. Giriş kaydı istedi.Neyse elime yapışmaz ya bide buraya yazıyım dedim bende. Ellerine sağlık arkadaşım.

  9. yenihayat54

    çok teşekkürler..parmakların dert görmesin..yorum gelmiştir bakarım şimdi..hemen göstermiyo yorumu..kayıt olmadanda alıyo yorum farketmez..bende senin blogundaki yorumuna bayıldım..boş boş durmayınn işe yarayın demişsin:)çok doğru sana katılıyorum..sevgilerr..

  10. yenihayat54

    evet:)baya sexi oldu..yeni ve sonucunu bilmediğim bişi üretmek,herzaman keyif verir bana..sonucu beğendiysem benden mutlusu yok..ama beğenmediysem sonuna kadar söker siler yeniden yaparım..hayatta benim için böle..beğenmediğim şeyi sil baştan tekrar eder,iyiyi bulana kadar uğraşırım..saol neduk

Bir Cevap Yazın