Bu renklere hastayım…

-
www.dikissepeti.blogspot.com - dshandmadestore.blogspot.com
www.dikissepeti.blogspot.com – dshandmadestore.blogspot.com

Bu renklere bayılıyorum. Sevdiğim renkleri bir arada kullanabilmek için yaptığım crazy patchwork bir örtü. Yapılışını blogda daha ayrıntılı anlattım. Ayrıntılı resimleri de bulabilirsiniz.

8 yorum gelmiş

  1. Ellerinize sağlık, çalışmanın temiz ve güzel olmuşta kenar biyesini keşke sarı yerine güllerde kullandığınız renklerden biriyle yapsaymışsınız. Umarım çok bilmişlik olarak algılamazsınız. Benimki sadece bir öneri idi.

  2. Noblesse’cim teşekkür ederim. yorum konusundaki hassasiyetin için. yamalı bohça, öneriniz için teşekkür ederim, hiç bahsettiğiniz gibi değerlendirmiyorum. Ben renklerde aykırılıkları seviyorum, genel uyum içindeki farklı renk veya deseni ilginç buluyorum. adadenizi, esinsel teşekkür ederim.

  3. çelebi74, gülenbayan teşekkür ederim. gülenbayan, bu işlerle uğraşmayı çok seviyorum. yapmanın anahtarı bu galiba. sevgiler.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Masa örtüsüne dantel şerit dikimi

| | 0 Yorum

Geçenlerde bir kumaşçıya yolum düştü, ucuz ve güzel kumaşları görünce dayanamadım. Özellikle aşağıda sandalyede gördüğünüz kumaşın dantel gibi şeritleri çok hoşuma gitti. Bu şeritleri aşağıdaki gibi keserek masa örtüsünün kenarlarını...