Bu Sefer de Plaj Pantolonu

-

plaj pantolonu
Hep etek ya da şort olacak değil ya, bu defa da plaj pantolonu çıktı karşıma. Başka bir adı varsa bilmiyorum. Yalnız çok hoşuma gitti. Şöyle hasır tabanlı sandaletlerle filan şahane olur. Bir de kocaman hasır çanta ile şapka… Tek renkli bir bikini ile giyilmesi taraftarıyım. Gösterişli bir renk olabilir ama. Ya da şöyle ufak bir boncuk detayı fena olmazdı. Bir de ben galiba moda dergisi editörü olmak istiyormuşum, onu anladım :)

7 yorum gelmiş

  1. kahvesevmem

    @senaat; doğru dediniz aslında. gayet de şık olur.

    @zulaltan; :) seviyorum öyle bir şeye takıp onu araştırmayı. buraya da o şekilde aktarmak hoşuam gitti, belli şeylerle tanınmayı sevdim galiba da, öyle devam ediyorum :)

  2. zulaltan

    @kahvesevmem, zaten plaj kıyafetleri görmediğim zamanlar kahvesevmem bu aralar buralara uğramıyor diyorum.o kadar aklım da yer etmiş senin tarzın.

  3. kahvesevmem

    :) bazen sadece bir bakıp kaçıyorum ama illa ki bir iki şey eklemek istiyor gönül, öyle bir varolmak, katkıda bulunmak çok hoşuma gidiyor buraya.

  4. Madam Roksalan

    Buna bayıldım! Dantel perdemiz vardı onun parçalarından acaba böyle bir pantolon dikebilir miyim diye düşündüm, haha:)
    İsminize de ayrıca bayıldım, çok esprili, çok yaratıcı..

  5. saqolera25

    güzelmiş. elinize sağlık. arkadaşlar birşey sarcam bu siteye bir şey eklemek istediğimde nereden ekleyeceğim. ne olurr acilll yardım edinnn!!!

Bir Cevap Yazın

kahvesevmem

az marifetli, çok meraklıyım. kahve denince ben yokum.