BU SİTEYE BİR ATATÜRK RESMİ LAZIM

-

Farkettimki sitede ATATÜRK’le ilgili bir çalışma hiç olmamış. Ben de yollayayım dedim. Tuvallerin üzerini akrilik boya ile düz boyadım üzerine asetat kalemi ve akrilik boya ile çalıştım.

16 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Bunu da ilk ben gördüüüm :)1o marifet okulunun Atatürk posteri de olmuş sayende.Teşekkürler.Nokturn sen de yolla seninkiniiiiiiiii…

  2. nokturn

    yoğuun misafir akını şimdilik hafiflemekle beraber halen devam ediyor..arada boşluk buldum ve hemen bakayım dedim..ganejacım bu kadar olur..bir kaç gün önce bizim foruma yükledim akabinde buraya yükleyecektim ama bir türlü fırsat bulamadım..senin bu güzel çalışmanı görünce aklıma benim fimo kolye geldi..

    Nokturn sen de yolla seninkiniiiiiiiii…

    sesiberim yine tek yürek atmışız:) ilk fırsatta ekleyeceğim…el işleri bir tarafa bu resim olayı bambaşka olay benim için..sıkı yetenek işi…

  3. nalana

    neden tuttum diye tıkladıklarım her zaman görünmüyor acaba.bu da görünmedi.yoksa benim beğenilerime değer verilmiyor mu ?yoksa siz beni beğenmiyörmüsünüz ?????

  4. sefa97

    ellerinize sağlık…marifetleriniz, saymakla bitmeyecek bu gidişle…ATA yı buraya taşıdığınız için ayrıca teşekkürler..:)

  5. kondor

    GÜZEL VALLAHİ OLMUŞ. UYY BEN ÇİZMEYİ NEDEN BIRAKTIM.HANGİSİNE YETİŞEM NEYSE NEFİS ÇİZİLENİ SEYRETMEKTE GÜZEL..

Bir Cevap Yazın