Bu sütyen değil peki ne?

-

Azıcık muzurluk yapayım istedim :) Sizce bu bir sütyen mi? Ben bunun çok daha farklı birşey olduğunu iddia ediyorum. Merak eden arkadaşları içeri alayım.Nasıl ama beğendiniz mi? İki saattir bunun linkini bulmaya çalışıyorum. Bir yerde gördüm ama sadece resim olarak vardı. İlgili sayfayı bulucam diye döndüm durdum.Sütyenin içinden çıkan parçanın fermuarını çekiyorsunuz ve çanta oluyor. Altını dikmezseniz bustiyer olarak da kullanabilirsiniz.

embir

27 yorum gelmiş

  1. embir

    ay sonunda yayınlandı, nasıl arkadaşlar beğendiniz mi? Kaç gündür bunun yayınlanmasını bekliyorum :))

  2. embir

    yazdıktan sonra aklıma geldi. Hani bazen kadınlar paralarını sütyenlerinde taşır alış veriş yapınca ellerini içlerine daldırıp para çıkartırlar ya işte şimdi de ellerini sırtlarına sokup sütyen kopçasını açıp çıkartır çanta yaparlar :))

  3. gunesedogru

    ben hala geçtiğimiz sene miniminnacık iç çamaşırı anahtarlıkları yayınlamak istediğimde “bu sitede bu tip şeyler yayınlamıyoruz” diye reddedilişimi çözemiyorum … alllamm yaaa :)))) neyse sonradan bir yorumumda link verebilmiştim :))))

  4. lavantin

    Gerçekten pratik .kULLANIŞLIMI BİLİNMEZ AMA.hADİ BİZLER DE BUNA BENZER BİRŞEYLER TASARLAYALIM…NE DERSİNİZ KIZLAR

  5. embir

    şimdi bir göğüsün atına kumaş sıkıştırmışlar onu açınca iki parça olduğu gözüküyor, o iki parçada fermuar ile birleştiriliyor sütyenin arkasında kopçalı kısımda yine torbanın arkasında kopçalanıyor. Çanta hazır.

  6. sesiber

    Ben hala anlamadım, kafamı da çok yoramadım nasıl olsa kulanamam diye, deliysek o kadar da değil. Bırrr üşüdüm.

  7. asyayaren

    eeeee sütyenin içindeki çanta olan kısmı çıkartıp çanta niyetine kullanmak için lazım olur diye sütyeni takacazmı… eee… takınca memeler :DDD kaç beden büyüyecek .onuda hesaba katmak lazım. yok ben bunu iki amaçlı değil sadece çanta olarak kullanırım dersekde. valla dediğin doğru embir nasıl çıkılır bununla dışarı yaw:))))ilahi sen yokmusun:DDDD

  8. embir

    bende zaten sadece gülün diye ekledim. Aman sakın denemeye kalkmayın hatta şöyle yazayım:Birazdan izleyeceğiniz görüntüler tamamen gerçek dışıdır, sakın denemeyiniz :))

  9. SEMYIL

    embircim nereden buluyorsun böyle enteresan şeyleri.senin bu araştırmacılığına hayranım.asla kullanamam. ama kullanırsamda herhalde benimki ilerahatlıkla pazara,markete gidip tüm aldıklarımı içine sığdırırım ferah ferah :)))) :))))))

  10. dilevser

    :)) :)) embir bunu iş yerinde bir ara girdim orda gördüm, içerdeki odadan hoca geldi dedi ne oluyor neye gülüyorsun :) tabi koca prof. bir şey de diyemedim.. Hadi diyelim kullandık çıktık çarşı pazar doldurduk. ben de bir dünya alışveriş yaparım benim poşetle:) zaten takınca daha bir kocaman olmuştuk, ee sütyen torba oldu..çıkardık ee sonra öyle mi döncez eve :)

  11. yenihayat54

    :)babannelerimiz uzun paçası latikli don giyerlerdi..pazara çıkıncada paçasından para çıkarırdı..bence o paçadan pazar çantası daha kolay çıkar:))hem daha fazla alışveriş yapılır..aklıma neler getirdin embir çok yaşa emi:))))

Bir Cevap Yazın