Perşembe, Aralık 8, 2016
Bu Yatak Takımına Bayıldım

Bu Yatak Takımına Bayıldım

14

minyatür
Bu takımı barbi bebekler için özenle yaptım. Çivisiz, boyasız tamamen doğal malzemelerden yaptım. Eşim de örtü ve paspasları eliyle dikti.
bloguma bakabilirsiniz..

14 YORUMLAR

  2. okadar güzel olmuş ki marifetli eller hazır bir ürün olduğunu düşünmüş..

  3. O yatak örtüsünün ve yastıkların etrafındaki yeşil fırfırdan bende aldım T-shirt yada etek işlemekte kullanırım diye yatak örtüsünde harika durmuş ama :)

  4. Kesinlikle çok emek kokuyor.İşte deliişibunlar:) ben kendime diyorum ama bu kadar ıncık cıncık, gerçekten helâl olsun diyorum.Minyatür ve bu kadar minik işlerle uğraşmak sanat işi.Ellerinize sağlık.

  5. Bloğunuza baktım, hatta diğer yazılarınızı da inceledim, niyetim sizi kırmak ve inciltmek asla değil ama buradaki resmin aynısından başka bir şeye rastlamadım, yönlendirme yaptığınıza göre beklerdim ki bir kaç farklı açıdan fotoğraf olsun, beklerdim ki çivisiz doğal malzemelerle yaptım dediğiniz oda takımında kullandığınız teknik ve malzemeleri açıklayasınız az da olsa mesela dolap kapaklarını nasıl tutturdunuz açılır kapanır olması ne de güzel,, hani demiyorum yapım aşamalarını paylaşın, hani demiyorum tek tek yaptıklarınızın resmini koyun. Şaşırdım açıkcası size bir resimden daha fazlasını yakışırdı bunca güzel bir çalışmanın ardından.. Bütün bu yazdıklarımdan sonra görebilidiğim kadarı ile örtü çok güzel olmuş, eşinizin ellerine sağlık mincik cıncık bayağı emekli dikiş kısmı.

  6. ben de fimma 1 e katılıyorum.amacım bunu yapanı incitmek değil kendi yaptığına dair bir iz belirtmesiydi.bende bu resmin aynısından başka yerde görmüştüm.ama yinede kalbinizi kırdıysam özür dilerim

  8. Fiamma teşekkürederim acemilik var biraz ama haklısınız yapım aşamalarını çekmem lazımdı ama çekip eşimin blogunda yayınlıyacağım..